۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۰
کد خبر: ۴۵۱۷۲۰
نماینده خبرگان رهبری:

دشمنان نظام به دنبال براندازی انقلاب از هر راه ممکن هستند

حجت الاسلام والمسلمین پورمحمدی گفت: دشمنان نظام اسلامی ایران هنوز دست از جنگ و خونریزی برنداشته اند و به دنبال براندازی انقلاب اسلامی از هر راه ممکن هستند.
محمدتقی پورمحمدی، امام جمعه مراغه

حجت الاسلام والمسلمین محمدتقی پورمحمدی، نماینده مردم آذربایجا‌ن‌شرقی در مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، با بیان این‌که دوران دفاع مقدس یادآور سال‌های عزت، اقتدار و غرور ملت ایران است، اظهار داشت: ملت ایران توانست با دستانی خالی در مقابل دشمن تا بن دندان مسلح هشت‌ سال ایستادگی کند.

وی با بیان این‌که از برکت خون شهیدان، رهبری شجاع و فقیه؛ ایران اسلامی جزء مقتدرترین کشورهای منطقه است، خاطرنشان کرد: با وجود این‌که ده‌ها کشور حامی مالی، معنوی و تسلیحاتی رژیم بعث عراق در حمله به ایران بودند، اما مردم ایران با تکیه بر ایمان و تبعیت از رهبری امام راحل؛ اجازه نداد حتی یکی وجب از خاک کشور اشغال شود.

امام جمعه مراغه با اشاره به این‌که دشمنان پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران؛ تحمیل جنگ تمام عیار نظامی را تنها راه براندازی انقلاب می دانستند، گفت: شکست نظامی در جنگ هشت ساله دشمنان را بیش از گذشته عصبانی کرد، از این رو تحریم‌های اقتصادی، تهاجم فرهنگی و ترویج قومیت‌گرایی در اولویت توطئه‌های استکبار قرار گرفت.

حجت الاسلام والمسلمین پورمحمدی با بیان این‌که دشمنان نظام اسلامی ایران هنوز دست از جنگ و خونریزی برنداشته اند و به دنبال براندازی انقلاب اسلامی از هر راه ممکن هستند، گفت: اگر امروز شاهد تجهیز و حمایت غرب از گروهک‌های تروریستی فعال در عراق و سوریه هستیم، باید دانست که همه این فتنه‌ها با هدف براندازی نظام اسلامی ایران است.

وی تصریح کرد: امروز به پشتوانه مردم و در سایه خون شهدای دفاع مقدس و مدافعان حرم، آمریکا و دیگر کشورهای حامی تروریست از جمله عربستان در انزوای کامل قرار دارند، چراکه اقشار مختلف مردم کشور با تبعیت از ولایت فقیه نشان دادند که هر زمان و هر مکان آماده جانفشانی در راه اسلام، تشیع و ایران هستند.

نماینده مردم آذربایجا‌ن‌شرقی در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: آمریکا عامل تقویت تروریسم و جنایت در سوریه، عراق و یمن است و این کشور با دلارهای نفتی عربستان و برخی کشورهای عربی بلای جان مسلمانان شده است؛ نباید انتظار خیر و دوستی از شیطان بزرگ داشته باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین پورمحمدی با قدردانی از نیروی‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران در تامین امنیت کشور، اظهار داشت: با وجود ناامنی‌های بسیار در کشورهای همسایه؛ ایران اسلامی در آرامش و امنیت کامل به سر می برد که این امر تنها در سایه تقویت روحیه جهاد، ایثار و شهادت محقق شده است./302/935/ب1

ارسال نظرات