۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۵
کد خبر: ۴۵۱۶۵۴
نماینده ولی فقیه در لرستان:

ارزشهای نضهت عاشورا برای جوانان تبیین شود

نماینده ولی فقیه در لرستان نهضت عاشورا را حرکت عظیم فرهنگی خواند و گفت: با استفاده از فرصتهایی که در اختیار داریم باید ارزشهای این نهضت بزرگ را برای جوانان تبیین کنیم.
حجت الاسلام و المسلمين ميرعمادي ، نماينده ولي فقيه در لرستان و امام جمعه خرم آباد

حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی، در حاشیه همایش طلایه داران تبلیغ در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، عنوان کرد: در این راستا به گوشه ای از وظایف و فعالیت مداحان اشاره می شود.

وی به نقش مداحان در تبیین فرهنگ عاشورا اشاره کرد و افزود: مداحان وظیفه خطیری در انتقال پیام نهضت عاشورا و جلوگیری از خرافات بر عهده دارند.

نماینده ولی فقیه در لرستان نهضت عاشورا را نهضتی عظیم فرهنگی عنوان کرد و گفت: نهضت عاشورا حرکتی سرنوشت ساز بود که موجب احیای اسلام شد.

وی با اشاره به تلاش دشمن در راستای گسترش خرافات و بدعتها، اظهار داشت: مداحان و مبلغان باید از گسترش این خرافات جلوگیری کنند.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی بدعت ستیزی و خرافه زدایی را مهم ترین پیام نهضت عاشورا دانست و افزود: مهم ترین وظیفه مداحان و سخنرانان خرافه زدایی است.

وی در ادامه با بیان اینکه انتقال پیام نهضت عاشورا موجب ایجاد تحول و عزت می شود، خاطرنشان کرد: با انتقال پیام این نهضت باید در جامعه روشنگری صورت گیرد.

نماینده ولی فقیه در لرستان تصریح کرد: در مجالس حسینی باید احکام نورانی اسلام بیان شود و با بصیرت افزایی جلوی گسترش خرافات گرفته شود.

وی ایام محرم را فرصتی برای تبیین و آشنایی با ارزشهای نهضت عاشورا عنوان کرد و گفت: در این ایام ماه محرم و صفر باید ارزشهای دینی برای نسلهای آینده تبیین شود./9459/302/ب2

ارسال نظرات