۰۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۹
کد خبر: ۴۵۱۰۸۵
آیت الله مکارم شیرازی:

مبارزه حق و باطل تمام نشدنی است

حضرت آیت الله مکارم شیرازی با تحسین رزمندگان فاطمیون و علویون گفت: اکنون کربلا تکرار شده است و زمینه برای آن‌ها که آرزوی رزم در کنار امام حسین (ع) را داشتند آماده است.
دیدار خانواده های شهدای منا با حضرت آیت الله مکارم شیرازی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله مکارم شیرازی در دیدار با پاسداران علویون دانشگاه افسری امام حسین(ع) و لشکر فاطمیون و خانواده شهدای مدافع حرم گفت: اگر شما پاسداران و رزمندگان اسلام در جبهه‌های حق علیه باطل نبودید الان دشمن بر مناطق مهمی از اسلام خصوصاً مناطق شیعه مسلط شده بود .

این مرجع تقلید افزود: روز قیامت جانفشانی‌های رزمندگان اسلام در ترازوی اعمال تمام انسان‌ها سنگینی می‌کند. خداوند متعال جانی را که به انسان بخشیده است در روز قیامت از او خریداری می‌کند و بهشت را ثمن این معامله قرار داده است.

وی ابراز داشت: امروز کربلا  تکرار شده است و زمینه برای کسانی که آرزوی شهادت در کنار امام حسین (ع) را داشتند آماده است؛ البته که مبارزه حق با باطل تا قیام امام عصر (عج) ادامه خواهد داشت و تمام نشدنی است.

حضرت آیت الله مکارم شیرازی با اشاره به اظهارات فرماندهان سپاه در دیدار با این مرجع تقلید گفت:‌ لشکر فاطمیون شجاعانه و آگاه به فنون رزمی مبارزه می‌کند و در این مدت توانسته است ترس بر اندام دشمن انداخته و پیروزی‌های با افتخاری را کسب کنند.

این مرجع تقلید پیروان اهل بیت را دارای گستره زیادی در جهان قلمداد کرد و گفت: حد و مرز پیروان اهل بیت، اسلام و مکتب اهل بیت است؛ خوشا به حال کسانی که از این فرصت‌ها استفاده می‌کنند و به درجه شهادت نائل می‌شوند.

وی با اشاره به تصور دشمنان سوریه برای شکست چهار روزه بشار اسد ابراز داشت: این خیال پردازی‌ها تا آنجا بود که فکر می‌کردند لبنان و ایران و افغانستان را به سرعت تسخیر کنند ولی از این غافل بودند که همه این‌ها خیالی باطل است و با شجاعت و مبارزه رزمندگان اسلام نقشه آن‌ها نقش بر آب شد./1325/پ202/ج

ارسال نظرات