۲۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۶
کد خبر: ۴۴۹۰۷۲
با حضور در مؤسسه امام خمینی؛

جمعی از رؤسای کلانتری های کشور با آیت الله مصباح یزدی دیدار کردند

بیش از 300 نفر از رؤسای کلانتری های کشور که برای گذراندن دوره بصیرتی کوتاهی در شهر قم حضور پیدا کرده اند، با آیت الله مصباح یزدی دیدار و گفت‌وگو کردند.
نیروی انتظامی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، جمعی از رؤسای کلانتری ها و مسؤولان بخش های انتظامی سراسر کشور با حضور در مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) با آیت الله مصباح یزدی دیدار و گفت‌وگو کردند.

یکی از فرماندهان انتظامی در ابتدای این دیدار اظهار داشت: این افراد بیش از 300 نفر از فرماندهان ناجا هستند که برای گذراندن دوره بصیرتی کوتاهی در شهر قم حضور پیدا کرده اند.

وی با بیان این که این افراد در مجتمع عمار ناجا سکونت دارند، ابراز داشت: در طول چهار روزی که برادران در شهر مقدس قم حضور داشتند، برنامه های آموزشی، اخلاقی، عقائد، مسائل سیاسی، احکام، معارف قرآن کریم، آشنایی با حدیث و شناخت نهج البلاغه برای این افراد برگزار شده است.

این فرمانده انتظامی ادامه داد: این دوستان مدت کوتاه دیگری در شهر قم حضور خواهند داشت و برنامه های پرورشی و تربیتی دیگری نیز برای آنها برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به زیارت حرم مطهر حضرت معصومه(س) در سه وعده صبح، ظهر و مغرب برای این افراد، عنوان کرد: همچنین براردان نیروی انتظامی در ادامه حضور خود در شهر قم به مسجد مقدس جمکران نیز عزیمت می کنند؛ برگزاری زیارت عاشورا در جوار شهدای دفاع مقدس در گلزار شهدا و دیدار با علما و مراجع از دیگر برنامه های این گروه است.

آیت الله مصباح یزدی در این مراسم مطالبی در ارتباط با ضرورت شکر گزاری در زندگی بیان کرد و اظهار داشت: یکی از نعمت هایی که خیلی از مردم دنیا از آن بی بهره اند، امنیت است که باید شاکر آن باشیم که اگر شکرگزار باشیم خداوند نیز نعمات خود را بر ما فزونی می دهد./1330/پ203/ی

ارسال نظرات