۱۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۱
کد خبر: ۴۴۸۳۴۹
مسؤول نمايندگي ولي فقيه در سپاه صاحب الزمان اصفهان:

انقلابي ماندن، هنر است

مسؤول نمايندگي ولي فقيه در سپاه صاحب الزمان(عج) اصفهان گفت: افرادي در صدر اسلام ايمان آوردند اما در وسط راه بريدند و ماندند و انقلابي بودن هنر نيست، انقلابي ماندن هنر است.
حجت الاسلام رضا غفاري پور

به گزارش خبرنگار خبرگزاري رسا در كاشان، حجت الاسلام رضا غفاري پور پيش از ظهر امروز درمراسم تجليل و معارفه مسؤول نمايندگي ولي فقيه در سپاه ناحيه كاشان در سالن شهداي پاسدار بسيج مقاومت كاشان، با اشاره به تأكيد و تكرار رهبر معظم انقلاب بر نفوذ، جهادكبير، روحيه انقلابي، فتنه، اقتصاد مقاومتي، گفت: علت اصلي تأكيد رهبري بر مسائل ذكر شده احساس خطر جدي است كه نظام و انقلاب را تهديد مي‌كند.

وي افزود: رهبر معظم انقلاب به عنوان ديده بان قوي انقلاب و نظام، خطر را از دور مي‌بيند و يادآوري مي‌كند و تذكر مي‌دهد تا ملت در برابر توطئه هاي دشمنان هوشيار و بيدار باشند.

حجت الاسلام غفاري پور ادامه داد: بخش عمده فرمايشات رهبري، طرحهاي بيگانگان و نقشه هاي دشمنان انقلاب و نظام است كه دشمن اعتراف كرده است در اجراي نقشه هاي خود براي رسيدن به اهداف خود عجله ندارند.

به گفته وي، دشمن امروز به صراحت اعتراف كرده است، هدف آنها از برجام، خودِ برجام نبوده است، بلكه هدف آنها از برجام بعد از برجام و تغيير در رفتار ايرانيها است.

مسؤول نمايندگي ولي فقيه در سپاه صاحب الزمان(عج) اصفهان اضافه كرد: از دشمنان انقلاب و نظام انتظاري به غير از دشمني نيست اما از اينكه حرفهاي دشمنان انقلاب و نظام در داخل كشور برخي ديگر به گونه‌اي ديگر بيان مي‌كنند بايد احساس خطر كرد و در چنين شرايطي است كه رهبر معظم انقلاب به داشتن روحيه انقلابي، نفوذ، فتنه و عدم  اطاعت و تبعيت از دشمن‌ اشاره و تأكيد مي‌كند.

انقلابي بودن هنر نيست، انقلابي ماندن هنر است

حجت الاسلام غفاري‌پور با يادآوري اينكه، افرادي در صدر اسلام نيز ايمان آوردند اما در وسط راه بريدند و ماندند و انقلابي بودن هنر نيست، انقلابي ماندن هنر است، تصريح كرد: اشتباه ما اين است كه برخي اوقات توجه ما بيشتر به سابقه طولاني افراد در قبل از انقلاب، ابتداي انقلاب، نزديكي امام و يارو نماينده امام است، در حاليكه اين افراد شايد تا مقطعي همراه انقلاب و امام بوده است اما مواضع امروز آنها با مواضع قبلي‌ آنها متفاوت است.

وي با تأكيد بر اينكه در گذشته برخي افراد حرفهايي را مي زدند كه تعبير آن ضد انقلابي بودن اين افراد است، اذعان كرد: امروز نيز همان حرفهاي ضد انقلابي كه از ضد انقلاب به گوش مي رسيد از برخي افرادي به گوش مي رسد كه ما جرأت نداريم بگوييم ضد انقلاب است اما در اصل همان ضدا انقلاب است.

مسؤول نمايندگي ولي فقيه در سپاه صاحب الزمان(عج) اصفهان، اظهار داشت: انسان مسيري را كه انتخاب كرده است و براي آن هدفي دارد براي انجام آن شك و ترديدي به خود راه ندهد و پشيمان نشود و راه خودش را تا پايان ادامه دهد و در ميانه راه از مسيرخارج نشود.

حجت الاسلام غفاري‌پوردر ادامه به دلايل تاكيدات رهبري در جمع پاسداران، روحانيت و بسيجيان مبني بر ايجاد و تقويت دو ويژگي معرفت ديني و بصيرت و آگاهي در خود، گفت: ما براي معرفي الگوهاي ديني خود به جهان هميشه بايد از حضرت ابوالفضل العباس(ع) استفاده مي‌كنيم كه پايبند به اعتقادات ديني و زمان شناس بود.

وي همچنين با اشاره به مطرح شدن بحث انقلاب و انقلابي‌گري از سوي رهبر معظم انقلاب، گفت: معظم له درجمع پاسداران تأكيد بر انقلابي ماندن سپاه دارد و در جاي ديگري اشاره به اين موضوع دارد كه ما نيازي به سپاه محافظه كارانه نداريم و براي سپاه محافظه كارانه و پاسدارمحافظه كارانه نيز توضيحاتي را ارائه مي‌كند.

به گفته وي، رهبر معظم انقلاب در جمع بسيجيان، هيات دولت، نمايندگان مجلس و در جمع روحانيان نيز تأكيد بر روحيه انقلابي و انقلابي‌گري دارد و معتقد است حوزه‌هاي علميه و روحانيان بايد انقلابي بمانند و انقلابي عمل كنند چرا كه انقلاب موجود زنده است.

حجت الاسلام غفاري‌پوردر ادامه با بيان اينكه رهبر معظم انقلاب در جمع پاسداران نيز مي فرمايد، انقلاب يك موجود زنده است، گفت: انقلاب موجودي زنده است كه  محافظ مي‌خواهد، انقلاب زنده است و شما پاسداران نيز محافظان انقلاب هستيد.

برخي افراد با انقلاب بوده اند، اما در برخي جاها از انقلاب بريده اند

وي افزود: از فرمايشات رهبر معظم مبني بر انقلابي بودن و انقلابي ماندن‌ مي‌توان اينگونه نتيجه گرفت كه برخي افراد با انقلاب بوده اند، اما در برخي جاها از انقلاب بريده اند و تصورمي‌كنند امروز بايد با آمريكا مذاكره كرد و يا با آمريكا و دشمنان انقلاب بايد كنار آمد و اين حرفها نيز حرفهاي بيگانگان و دشمنان انقلاب و نظام است.

حجت الاسلام غفاري‌پور در ادامه با اشاره به اتاقهاي فكر طراحان مقابله با ايران و انديشكده هاي آمريكايي و صهيونيستي‌ و اسناد به دست آمده از آنها، گفت: آنها معتقدند يكي از اقداماتي‌كه اوبا بايد دنبال كند تغيير نظام ايران است و اوباما نبايد رييس جمهور بعدي را ترغيب به حمله به ايران كند بلكه توان خود را بايد صرف حمايت از گروه هاي اوپوزيسيون ايران جانشين رهبر ايران كند.

وي افزود: در اسناد به دست آمده گفته شده است، اوباما مي تواند براي تغيير نظام از سران فتنه شروع كند، از اين رو آنها به اين نتيجه رسيده اند تا زماني كه رهبر معظم انقلاب باشد آنها نمي توانند كاري انجام دهند و از هر راهي وارد شدند سد محكمي را مقابل آنها ايجاد كرد، بنابراين براي نفوذ از راه هاي ديگر از جمله از طريق سران فتنه به فكر بعد از رهبري ايران هستند.

شرط بندي آمريكا بر سر جامعه پذير بودن ايران

مسؤول نمايندگي ولي فقيه در سپاه صاحب الزمان(عج) اصفهان با اشاره به اينكه در سند ديگري دولت اوباما روي مسأله هسته اي ايران تا پايان توافق، ايران بايد جامعه پذيرشده باشد، شرط بندي كرده است، تصريح كرد: آمريكايي‌ها پايان توافق را بين 15 تا 25 سال اعلام كرده اند و مي‌گويند، آنچه را در توافق برنامه ريزي‌كرديم بايدگام به گام جلو برويم تا به تغيير رفتار ايرانيها برسيم، بين 15 تا 25 سال زمان نياز است.

به گفته وي، آمريكاييها معتقدند بين 15 تا 25 سال ايران بايد جامعه پذير شده باشد به اين معني‌كه، ايران منزوي امروز براي خروج از اين انزوا بايد وارد جامعه اي شوند كه تعبير رهبر معظم انقلاب از اين جامعه دو سه كشوركه خود را به نام جامعه جهاني معرفي مي‌كنند درحاليكه جامعه جهاني اينها نيستند.

حجت الاسلام غفاري‌پور ادامه داد: آمريكاييها معتقدند تغيير رفتار ايرانيها بعد از 15 تا 25 سال آنها را از يك خرابكار انقلابي ‹‹روحيه انقلابي›› به شريكي ميانه رو و سازنده در مسائل بين المللي تبديل خواهد كرد.

وي افزود: رهبر معظم انقلاب در فرمايشات خود بارها تذكر است داده تا از عبارتهايي كه دشمن در خارج از كشور به كار مي برد و انقلابيون را افراطي خطاب مي‌كنند استفاده نكنند چرا كه دشمن منافعي را كه با اين روش به دست مي آورد بسيار بيشتر از منافعي است كه از يك سياست خارجي انقلابي بدست مي آيد يعني اگر ايران  سياست انقلابي خارجي داشته باشند منافعي به دست نخواهد آورد اما اگر از اين حالت خارج شود منافعي بدست خواهد آورد كه از روحيه انقلابي اش بهتر و بيشتر است.  

لازم به ذكر است، در اين مراسم از خدمات حجت الاسلام احسان الله محمدي مسؤول قبلي نمايندگي ولي فقيه در سپاه كاشان تقدير و تجليل شد و حجت الاسلام شمس الدين احمدي به عنوان مسؤول جديد نمايندگي ولي فقيه در سپاه كاشان معرفي شد.

شايان ذكر است، حجت الاسلام شمس الدين احمدي پيش از اين مسؤول سازمان بسيج طلاب و روحانيون در ستاد سپاه استان اصفهان، و مسؤول نمايندگي ولي فقيه در نواحي مختلف استان اصفهان و همچنين مسؤول نمايندگي ولي فقيه در ناحيه سپاه نجف آباد بوده است./201/1307/ب1

ارسال نظرات