۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۲
کد خبر: ۴۴۷۰۳۱

واکنش مسیح مهاجری به فایل صوتی منتظری

مدیر مسؤول روزنامه جمهوری اسلامی با اشاره به انتشار فایل صوتی آقای منتظری و مطرح‌ شدن منافقین، گفت: باید در هفته دفاع مقدس نقش ستون پنجمی منافقین برای صدام و حزب بعث عراق برای مردم خیلی روشن بیان شود.
منافقین - گروهک مجاهدین خلق

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام مسیح مهاجری مدیر مسؤول روزنامه جمهوری اسلامی، امروز در نشست هم‌اندیشی مدیران مسؤول خبرگزاری‌ها که در ستاد مرکزی راهیان نور برگزار شد، گفت: افتخارات دوران دفاع مقدس باید به‌صورت مکتوب به نسل‌های آینده منتقل شود.

وی با اشاره به انتشار فایل صوتی آقای منتظری و مطرح‌شدن منافقین، عنوان کرد: باید در هفته دفاع مقدس نقش ستون پنجمی منافقین برای صدام و حزب بعث عراق برای مردم خیلی روشن بیان شود.

مدیر مسؤول روزنامه جمهوری اسلامی افزود: صداوسیما اخیراً شروع به کارکرده اما باید بیش از این کار شود و جنایات منافقین در شهرها و جبهه‌ها تبیین شود.

حجت‌الاسلام مهاجری با اشاره به اینکه باید نقش امام در فرماندهی جبهه و جنگ بیش از این مطرح شود، اظهار داشت: در ادامه این فرماندهی با رهنمودهای رهبر معظم انقلاب برای حفظ آثار دفاع مقدس و ماجرای مدافعان حرم کارهای بزرگی انجام‌شده است، مطرح کردن این مسائل شاید به‌طور مستقیم با هفته دفاع مقدس مرتبط نباشد اما هفته دفاع مقدس زمان خوبی برای بیان آن است.

وی با اشاره به اینکه باید خدمات، اخلاص‌ها و فداکاری‌های سپاه، بسیج و ارتش هنگام دوران دفاع مقدس بیان شود تا معلوم شود که چه‌ کارهای بزرگی انجام دادند، بیان داشت: همچنین نقش رسانه و خبرنگارانی که در دوران دفاع مقدس جان خود را به خطر انداختند برای مردم تبین شود.

مدیر مسؤول روزنامه جمهوری اسلامی با بیان اینکه هفته دفاع مقدس باید در عمل مظهر نزدیکی قلب‌ها باشد، خاطرنشان کرد: همچنین باید برنامه‌‌هایی برای شهدای مدافع حرم وجود داشته باشد چراکه اگر آنها حرم به سوریه و عراق نرفته و دفاع نمی‌کردند امروز در داخل کشور با تروریست مواجه می‌شدیم./202/807/ب1

ارسال نظرات