۰۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۲
کد خبر: ۴۴۶۳۷۰
نماینده خبرگان رهبری:

دولت خالصانه و بی‌منت خدمتگزار ملت باشد

حجت الاسلام والمسلمین پورمحمدی گفت: مردم همواره از دولتی به نیکی یاد خواهند کرد که خالصانه و بی‌منت خدمتگزار ملت باشد و به دور از حاشیه و جنجالهای سیاسی در راستای تحقق اهداف نظام گام بردارد.
محمدتقی پورمحمدی، امام جمعه مراغه

حجت الاسلام والمسلمین محمدتقی پورمحمدی، نماینده مردم آذربایجان‌شرقی در مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز که به مناسبت هفته دولت ترتیب یافت، با تأکید بر این‌که رسالت دولت ارتقای سطح امید و اعتماد همچنین رضایت مردم نسبت به انقلاب اسلامی ایران است، اظهار داشت: رفتار، عملکرد و اعمال مسؤولان همه به حساب نظام اسلامی نوشته می شود.
وی با بیان این‌که در برخورد با حقوقهای نجومی دولت هیچ وقت از خط قرمزها سخن به میان نیاورد، خاطرنشان کرد: طبق انتظارات قانونی و شرعی مردم؛ دولت درپی تذکر رهبر معظم انقلاب اسلامی مساله حقوقهای نجومی را پیگیری کرده و با همه افرادی که از این حقوقهای بهره‌مند بودند، برخورد کرد.
نماینده خبرگان رهبری با اشاره به این‌که در مسأله حقوقهای نجومی مردم انتظار دارند، دولت تا آخرین مرحله با بی‌عدالتیها و تبعیضها مقابله کند، تصریح کرد: بدون شک دریافت اینگونه حقوقهای نجومی خلاف عدالت بود، اما برخورد جدی دولت با تمامی مدیران قابل تقدیر بوده است.
وی با تأکید بر این‌که مهمترین مسأله در جریان حقوق‌های نامتعارف، کشف و برخورد با مسببان آن بوده است، افزود: دولت در برخورد با خاطیان، خط قرمزی برای برخورد با مدیران خاص قائل نشد، امیدواریم این قاطعیت و برخورد سریع در دیگر امور دیگر مورد عنایت مسؤولان و دولتمردان قرار گیرد.
امام جمعه مراغه در بخش دیگری از سخنان خود با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت، گفت: به نتیجه رسیدن مذاکرات هسته ای موفقیت بزرگ دولت بوده است، این امر توانست در دوران پساتحریم موفقیتهایی چون تثبیت قیمتها، گشایش و افزایش صادرات نفت و شروع برخی طرحهای عمرانی مهم را در پی داشته باشد. 
حجت الاسلام والمسلمین پورمحمدی افزود: دولت با وجود وضعیت نه چندان مطلوب اقتصادی و درآمدهای پائین نفتی موفق شد تا با تثبیت قیمت ارز و کالا در دوران پسابرجام قدم مثبتی در راستای آرامش وضعیت بازار بردارد، اما انتظار داریم دولت اقدامات جدی برای رفع رکود حاکم بر بازار داشته باشد.
نماینده مردم آذربایجان‌شرقی در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: بعد از انقلاب اسلامی تمامی دولتها با هدف ارائه خدمات بیشتر به روی کار آمدند، اما مردم همواره از دولتی به نیکی یاد خواهند کرد که خالصانه و بی‌منت خدمتگزار ملت باشد و به دور از حاشیه و جنجال‌های سیاسی در راستای تحقق اهداف نظام گام بردارد./302/935/ب1

ارسال نظرات