۰۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۷
کد خبر: ۴۴۶۰۴۷
امام جمعه رفسنجان:

دولتمردان اقتدار عملی و اراده جدی نسبت به معیشت مردم داشته باشند

امام جمعه رفسنجان با بیان اینکه دولت مردان، اقتدار عملی و اراده جدی نسبت به معیشت مردم ندارند، گفت: وضعیت معیشتی مردم نباید به حاشیه برود، بنابراین رییس جمهور و دولتمردان تدابیر کامل را داشته باشند و گام مثبت و با ارزشی نسبت به بهبود وضع معیشتی مردم بردارند.
حجت‌الاسلام عباس رمضاني پور ، امام جمعه رفسنجان

حجت الاسلام عباس رمضانی پور امام جمعه رفسنجان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، اظهار کرد: هفته دولت فرصتی برای دولتها است تا گزارش عملکرد یکساله خود را به مردم  ارائه دهند، و امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری نیز فرمودند «کارهایی که دولت در دوره خدمتگزاری خود انجام می دهد را به مردم اعلام کنید».

وی بیان کرد: کارکردهای دولت باید آنقدر بالا باشد که بتوانند کارکردها و عملکردهای خود را شفاف، صادقانه و مورد قبول مردم بیان کنند نه از آمارهایی که گاهی بعضی از افراد از حقوقهای بالایی برخوردار هستند و در زندگی خود خللی را احساس نمی کنند آماری را ارائه دهند که تورم کاهش پیدا کرده و زندگی مردم رو به راه است.

امام جمعه رفسنجان تصریح کرد: دولت مردان باید در هفته دولت به استانها و شهرستانها سفر کنند و از نزدیک وضعیت مردم را ببینند، و بدانند آمار جیب و سفره مردم تعیین کننده است؛ نه آماری که مرکز آمار یا احیانا بانک مرکزی به محضر رییس جمهور محترم اعلام و رییس جمهور نیز در رسانه ها اعلام می کند و مردم نیز احساس می کنند شخص رییس جمهور از وضعیت معیشتی مردم اطلاع ندارد. مقام معظم رهبری نیز مکررا تأکید داشتند «من نسبت به معیشت مردم دغدغه دارم».

حجت الاسلام رمضانی پور خاطرنشان کرد: معیشت، گرفتاریها وسختیهایی که امروز در زندگی مردم وجود دارد مقام معظم رهبری از آنان مطلع هستند، و دولت مردان امروزی ما نسبت به دولت مردان گذشته، انتقادهای جدی دارند و تورم و رکود را ناشی از آن می دانستند، اما با همه این مسائل زندگی مردم می گذشت، اما امروزه این مسأله نیست.

وی ادامه داد: در این دولت درآمدهای نفتی و غیرنفتی از صادرات و از منابعی که از داخل کشور تامین می شود کم نیست و در حالیکه دولت گذشته با همان وضعیت داشت کشور را اداره می کرد و زندگی مردم نیز رو به راه بود و با این وجود ما امروز می بینیم این وضعیت نگران کننده است و دولت مردان ما اقتدار عملی و اراده جدی نسبت به قضیه معیشت مردم ندارند.

امام جمعه رفسنجان یادآور شد: در آستانه برگزاری انتخابات آینده ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا هستیم و هم اینک بعضی ها وارد گود انتخابات شدند و مسأله معیشت مردم شاید به حاشیه برود و روز به روز و هفته به هفته بر سختی و تنگدستی مردم  افزوده شود؛ بنابراین رییس جمهور و دولت مردان تدابیر کامل داشته باشند و گام مثبت و با ارزشی نسبت به بهبود وضع معیشتی مردم بردارند./302/9709/ب1

ارسال نظرات