۳۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۹
کد خبر: ۴۴۵۱۶۰
مسؤول مدارک علمی حوزه علمیه کشور:

حمایت علنی غربی ها از منافقان خط قرمزی برای روابط دیپلماتیک است

حجت الاسلام حامدی به حمایتهای علنی برخی کشورهای غربی از گروهک تروریستی منافقان اشاره کرد و گفت: این حمایتها باید به عنوان خط قرمزی برای مسؤولان نظام در برقراری هر گونه رابطه سیاسی و تجاری به شمار رود.
حجت الاسلام حامدی، مسؤول مدارک علمی حوزه های علمیه کشور

حجت الاسلام محمدرضا حامدی، مسؤول مدارک علمی حوزه های علمیه کشور در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، به حمایتهای علنی برخی کشورهای غربی از گروهک تروریستی منافقان اشاره کرد و گفت: این حمایتها باید به عنوان خط قرمزی برای مسؤولان نظام در برقراری هر گونه رابطه سیاسی و تجاری به شمار رود.

وی با بیان اینکه حمایت علنی غربیها از منافقان خط قرمزی برای روابط دیپلماتیک است، ابراز داشت: غیرت دیپلماسی باید نسبت به طرفهایی که برای نظام اسلامی مشکل ساز هستند در میان مسؤولان باشد، دستگاه دیپلماسی کشور باید نسبت به مسائل مهم و حساس فعالتر عمل کنند.

مسؤول مدارک علمی حوزه های علمیه کشور به جنایتهای آشکار گروهک منافقان از بدو انقلاب اسلامی تا زمان حاضر اشاره کرد و افزود: ایجاد رابطه دولتمردان با ممالک حامی گروهکهای تروریستی در منطقه و جهان اشتباه محض است و از این اقدام باید پرهیز کنند.

وی با اشاره به این موضوع که پرونده سیاه منافقان با 17 هزار شهید ترور در کشورمان برای همگان آشکار است، ابراز داشت: جنایتهای کنونی داعش با شدت بیشتر در بدو انقلاب اسلامی ایران از سوی منافقان با ترور شخصیتهای انقلابی و تأثیرگذار نظام به وقوع پیوست و این گروهک تروریستی روی داعش را نیز در این زمینه سفید کرده است.

حجت الاسلام حامدی همچنین با اشاره به جنایات متعدد رژیم جعلی صهیونیستی در طول تاریخ با پشتیبانی کشورهای غربی و عربی در منطقه، افزود: کشتن نمازگزارها و به آتش کشیدن مساجد از سوی گروهای تکفیری تروریستی همچون داعش با پشتیبانی استکبار جهانی صورت گرفته است.

وی به فرمایشات مقام معظم رهبری در عرصه مدیریت کشور اشاره کرد و افزود: بدون شک اقتدار کشور در سایه توانمندسازی عرصه نظامی و دفاعی به دست آمده و حرکت در خلاف این مسیر موجب دست اندازی دشمن به کیان ملت و ضربه زدن به پایه و اساس نظام جمهوری اسلامی می شود.

امام جمعه میانه با بیان اینکه اقتدار امروز کشور را مدیون نظام اسلامی و ارزشهای انقلابی هستیم، تأکید کرد: توانمندی نظامی و تقویت بنیه دفاعی کشور در برابر گرگهای استکباری مهم و یک امر عقلانی است، از این رو مسؤولان باید از کیان نظام اسلامی با جان و دل صیانت کنند.

وی خاطرنشان کرد: باید با تمام وجود از دستاوردهای نظام اسلامی و جایگاه آن در عرصه بین المللی صیانت کرد و اجازه نداد تا دشمن در تضیعف این نظام اسلامی موفق عمل کند، صیانت از نظام اسلامی یک واجب شرعی و وظیفه ای همگانی است./854/302/ب2

ارسال نظرات