۲۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۰
کد خبر: ۴۴۳۷۲۱

پایگاه اینترنتی و ربات قرآنی جامعه اميرالمؤمنين راه‌اندازی شد

پایگاه اینترنتی و ربات قرآن جامعه اميرالمؤمنين(ع) با هدف ختم گروهی قرآن برای تعجیل فرج و هدیه به ائمه معصوم(ع) در مناسبت‌های ویژه ولادت و شهادت‌ ائمه بزرگواران ایجاد شده است.
جامعه امیرالمؤمنین(ع)

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا ، پایگاه اینترنتی و ربات تلگرامی با مسؤولیت روح الله کرباسی با هدف ختم گروهی قرآن برای تعجیل فرج و هدیه به ائمه معصوم(ع) در مناسبت‌های ویژه ولادت و شهادت‌ آن بزرگواران ایجاد شده است.

 در پایگاه اینترنتی و ربات تلگرام می‌شود در ختم‌های دسته جمعی قرآن، صلوات و دیگر برنامه‌ها شرکت کرد و در آن صفحات قرآن را مشاهده و قرائت کرد.

در بخشی از پایگاه اینترنتی و ربات تلگرام جامعه امیرالمؤمنین(ع) آمده است: در روز میلاد امام رضا(ع) رسم ادب است که سایرین به مولود آن روز کادو و هدیه ای تقدیم می‌کنند و ما چه آوریم که در شأن شما باشد.

امام رضا(ع) فرمودید: «قرآن، ریسمان محکم خداوند و دستگیره استوار و راه روشن و مستقیم خداست که انسان سالک را به بهشت رهنمون می‌سازد» پس با محبوب‌ترین هدیه در نزدتان، به استقبال ولادت شما می آییم و به اندازه توانمان از قرآن قرائت کرده و به روح مطهر شما امام رئوف تقدیم می‌کنیم.

ولادت هشتمین اختر تابناک امامت، ولادت برکت و نور، هدایت و سعادت است، شاه ایران، سلطان خراسان سال 148 قمری در چنین روزی چشم به جهان گشود؛ فرزند، نامش بسان جد بزرگوارش علی شد و لقبش رضا؛ چرا که راضی بود به رضای الهی،دردانه مُلک ایران، 20 سال امامت و پیشوایی نمود و سرانجام با انگور زهرآلود مأمون، خلیفه عباسی در سال 203 قمری شهد شهادت را نوشیده است.

 هجرت اجباری ایشان به ایران، هجرت آفتاب بود و نزول ستاره، ولی نعمت ایران به زور خلیفه وقت عباسی، ولیّ عهد گشت، ولی عهدی که شاهان به فدایش،  ایشان پناه عالمان بود و سر پناه عارفان، در مناظرات علمی صبغه الهی داشت و از همه سبقت گرفته است.

 چه بهتر که با دریافت سهم قرائت خود از پایگاه اینترنتی www.KhatmQuran.ir یا ربات تلگرام http://telegram.me/qmbot ده‌ها ختم کامل قرآن به امام مهربانی‌ها تقدیم کنیم./875/ت303/ی

ارسال نظرات