۲۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۳
کد خبر: ۴۴۳۰۸۴
نماينده بِعثه مقام معظم رهبري در عراق:

اسلام تضمين كننده سعادت بشري است

نماينده بِعثه مقام معظم رهبري در عراق تقابل امروز ميان اسلام آمريكايي و اسلام ناب را در ادامه همان اسلام اموي و علوي برشمرد و گفت: سعادت بشري را تنها اسلام ناب تَأمين مي كند.
حجت الاسلام نجفی روحانی

به گزارش خبرگزاری رسا، به نقل از پايگاه اطلاع رساني حج، هشتمين همايش احلي من العسل با حضور سه كاروان دانشجويي به همت ستاد عمره و عتبات دانشگاهيان در سالن اجتماعات بِعثه مقام معظم رهبري در كربلاي معلا برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمين نجفي روحاني، نماينده بِعثه مقام معظم رهبري در عراق در گردهمايي دانشجويان زائر كربلا، جريان رسالت را در غار حرا، ولايت را در غدير، شهادت را در عاشورا و مهدويت را در انتظار، يك جريان پيوسته دانست.

وي گفت: از غار حرا رسالت آغاز شد تا مردم را در سايه توحيد به يك زندگي الهي سوق دهد؛ در غدير اكمال دين و در واقع تداوم راه رسالت و در عاشورا با توجه به تقابل اسلام اموي و علوي شهادت براي احياي اسلام علوي صورت گرفت.

نماينده بِعثه مقام معظم رهبري در عراق افزود: انتظار براي تحقق جامعه مهدوي و عينيت يافتن اسلام علوي است.

حجت الاسلام و المسلمين نجفي روحاني تقابل امروز ميان اسلام آمريكايي و اسلام ناب را در ادامه همان اسلام اموي و علوي برشمرد و گفت: سعادت بشري را تنها اسلام ناب تأمين و تضمين مي كند.

نماينده بِعثه مقام معظم رهبري در عراق زيارت را ملاقات امام با چشم دل خواند و گفت: ما آمده ايم تا سبك زندگي خود را بر امام عرضه كنيم و نواقص آن را با اندازه گيري با سبك زندگي امام حسين(ع) برطرف سازيم.

حجت الاسلام و المسلمين نجفي روحاني خاطرنشان كرد: اسلام دين زندگي و قرآن كتاب زندگي است و يكي از فلسفه هاي وجودي امام(ع) براي ارائه يك سبك زندگي الهي و تحقق آن در جامعه است.

نماينده بِعثه مقام معظم رهبري در عراق گفت: بايد در پندار، گفتار و كردار حسيني گونه بود و سعي كنيم فاصله خود را با آن حضرت كم كنيم و ارزشهاي حسيني را به دانشگاه ها انتقال دهيم.

در ادامه اين مراسم حمزه لو از دانشجويان زائر كربلا با اشاره به مسئله رضايت معبود گفت: يك انسان مومن برايش رضايت خدا اولويت دارد.

وي افزود: معصومين(ع) بالاترين درجه و مقام را دارند و سراسر صحنه كربلا مملو از حس كسب رضايت براي خداست.

در ادامه اين مراسم خانم محمدزاده، ديگر دانشجوي زائر كربلا دل نوشته اي را درخصوص اين سفر و زيارت مراقد ائمه معصومين عليهم السلام قرائت كرد.

در پايان اين مراسم نيز فيلم مستند همراه با روايت گري حجت الاسلام هاشمي نسب پخش شد، در اين فيلم به وقايع ابتداي اسلام و مظلوميت ولايت و سپس واقعه عاشورا و در نهايت به دفاع مقدس پرداخته شده بود./1330/د102/ی

ارسال نظرات