۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۸
کد خبر: ۴۴۲۴۱۳
استاد حوزه و دانشگاه:

دولت نگاهی عدالت محورانه نسبت به خبرنگاران داشته باشد

استاد حوزه و دانشگاه گفت: خبرنگاران براساس رسالت خود در مسیر اطلاع رسانی درست گام برداشته و دولت نیز نگاهی عدالت محورانه نسبت به جامعه خبرنگاران داشته باشد.
امام جمعه دابودشت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام مهدی تقی زاده، استاد حوزه و دانشگاه شب گذشته در دیدار جمعی از اصحاب رسانه و خبرنگاران، اظهار داشت: خبرنگاران زحمات و تلاش های ارزنده ای صورت می دهند و فعالیت های شایسته ای از سوی آنان انجام می شود.

 

امام جمعه دابو و دشت سر تصریح کرد: کار خبرنگار انعکاس رخدادهایی است که قابلیت خبرشدن و اطلاع رسانی به جامعه دارد و این عزیزان کار و تکلیف ارزشمندی دارند.

 

وی ادامه داد: خبرنگار موفق کسی است که با داشتن علم و دانش، تجربه و جسارت، سرعت، دقت و صحت فعالیت کرده و این امور را سرلوحه کار خود قرار دهد.

 

حجت الاسلام تقی زاده اظهار داشت: اصول حرفه ای خبرنگاری سبب می شود تا این عزیزان در هر مرحله و مقامی خیر و مصلحت جامعه را با ایمان کامل در نظر داشته باشند.

 

استاد حوزه علمیه مازندران افزود: رعایت اخلاق، موازین قانونی و در مسیر ولایت بودن از رسالت های خبرنگاران است که بهره گیری از این امور می تواند نقش بسزایی در مسیر توسعه داشته باشد.

 

امام جمعه دابو و دشت سر خاطرنشان کرد: خبرنگار چشم و گوش رسانه و مردم است و با استفاده از ویژگی های خدادادی، ذوق و استعداد و سرعت و دقت به کشف حقیقت می پردازد.

 

وی با بیان این که خبرنگار خوب اهل علم و دانش و جذب معارف دینی است، گفت: صداقت محوری از جمله امور مهم و اساسی در حرفه خبرنگاری است که باید مورد توجه قرار گیرد.

 

حجت الاسلام تقی زاده خاطرنشان کرد: خبرنگاران براساس رسالت خود در مسیر اطلاع رسانی درست گام برداشته و دولت نیز نگاهی عدالت محورانه نسبت به جامعه خبرنگاران داشته باشد.

 

امام جمعه دابو و دشت سر اظهار داشت: ضرورت دارد خبرنگاران در بیان جملات خود دقت و توجه لازم را صورت دهند که خبرهای آنان زمینه ساز التهاب و تفرقه در جامعه نشود.

 

وی افزود: گسترش سرعت اینترنت و ایجاد شبکه های مجازی و انعکاس اخبار که شاید کذب محض و یا اخبار متعلق به چند سال گذشته است را به دستور غرب و حامیان آنان پخش می کنند تا منجر به تفرقه نیروهای حزب اللهی و انقلابی شود و ما باید دقت و توجه لازم را داشته باشیم.

 

حجت الاسلام تقی زاده تصریح کرد: دشمنان باید بدانند نیروهای مسلح به فرماندهی فرمانده کل قوا همه این عزت، سعادت و پیشرفت ها را به وجود آوردند و شاید افراد غیر اخلاقی باشند با تقطیع صحبت های کارشناسان و طرح بحث در این نقطه حساس زمانی ایجاد شبهه کنند تا به اهداف شوم خود برسند.

 

استاد حوزه و دانشگاه ادامه داد: ضرورت دارد متوجه سخنان خود باشیم تا زمینه ساز تفرقه نشود و دشمنان نظام اسلامی را شاد نکنیم که در زمان حساسی است.

 

وی افزود: دشمنان تمام فعالیت های ما را مورد توجه قرار می دهند و خواسته ایادی استکباری در راستای تفرقه است و به دنبال جنگ نرم هستند که باید مدیریت لازم را صورت دهیم.

 

استاد حوزه علمیه مازندران تصریح کرد: امروز نظام اسلامی در مسیر عزت و اقتدار قرار دارد که نیاز است در مسیر تحکیم و ترویج ارزش های والای نظام اسلامی کوشا باشیم.

 

حجت الاسلام تقی زاده ادامه داد: انقلاب اسلامی به الگویی ارزشمند و متعالی تبدیل شده است که گفتمان انقلاب ما در مسیر گسترش در عرصه جهانی است.

 

استاد حوزه و دانشگاه اظهار داشت: تحقق مطالبات مقام معظم رهبری از جمله امور اساسی است که باید در راستای نهادینه سازی آن تلاش شود که بهره گیری از آن برکات و دستاوردهای ارزشمندی برای نظام اسلامی دارد.

 

امام جمعه دابو و دشت سر افزود: در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل قرار داریم که همه تلاش ها باید در راستای تحقق شعار سال باشد تا در این عرصه اقدامات ارزشمندی انجام شود.

 

وی ادامه داد: تحقق اقتصاد مقاومتی زمینه ساز پیشرفت و تعالی نظام اسلامی است که باید از همه ظرفیت ها و فرصت ها در این راستا استفاده شود.

 

گفتنی است، خبرنگاران و اصحاب رسانه خواستار حمایت های بیشتر از سوی مدیران هستند که ضرورت دارد در این عرصه نگاه ویژه ای در راستای تحقق مطالبات صورت گیرد./1314/202/ب2

ارسال نظرات