۱۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۹
کد خبر: ۴۴۱۵۱۵
امام جمعه میانه:

شورای هماهنگی مبلغ پیام ولایت‌ مداری و آرمان های انقلاب در جامعه است

مدیرکل مدارک علمی حوزه های علمیه کشور با بیان این که شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي يك نهاد انقلابي و مردمي است، گفت: شورای هماهنگی مبلغ پیام ولایت‌ مداری و آرمان های انقلاب در جامعه است.
حجت الاسلام حامدی، مسؤول مدارک علمی حوزه های علمیه کشور

حجت الاسلام محمدرضا حامدی، مدیرکل مدارک علمی حوزه های علمیه کشور در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز که همزمان با ساروز تأسیس نهاد شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در 12 مرداد سال 1359 به فرمان حضرت امام خمینی ترتیب یافت، اظهار داشت: این نهاد انقلابی مبلغ پیام ولایت‌مداری و آرمان های انقلاب در جامعه است.


وی با تأکید بر این‌که جبهه ولایت فقیه و رهبری، جبهه حق و دفاع از ارزش‌ها است، خاطرنشان کرد: باید در صف این جبهه قرار گیریم و به مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن برخیزیم، در حقیقت نیاز امروز کشور وحدت در سایه ولایت است، چرا که استکبار جهانی امروز بیش از هر زمان دیگری درصدد تفرقه افکنی میان آحاد جامعه است.


امام جمعه میانه با بیان این‌که 12 مرداد، سالروز تأسيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي نشان از تدبیر حکیمانه امام راحل است، تصریح كرد: مسؤوليت‌هاي خطير و با ارزش اين نهاد انقلابي در طول سال‌هاي بعد از انقلاب اسلامي افتخار آفرين بوده كه نمونه اي از آن، مي توان به هماهنگي و برگزاري راهپيمايي باشكوه و گسترده مردم در ایام الله اشاره كرد.


حجت الاسلام حامدی با تقدیر از برنامه‌ها و فعاليت هاي مختلف شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي در طول سال هاي متمادي، افزود: شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي يك نهاد انقلابي، مردمي و تحت نظارت و زعامت ولي فقيه زمان در طول بيش از سه دهه فعالیت به خوبی وظايف خود را عمل كرده است.


وي خاطرنشان كرد: امروز پس از گذشت بيش از سه دهه از تأسيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي، اين نهاد توانسته با عملکردی موفق، مشاركت و حضور گسترده مردم انقلابي ايران در صحنه هاي حساس و سرنوشت ساز انقلاب اسلامي را تضمين و بر ادامه راه امام راحل و شهداي گرانقدر تأکید کند.


امام جمعه میانه با تأکید بر رویکرد مردمی برنامه‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، افزود: بهره‌مندی از هنرمندان، نخبگان و افراد خلاق و صاحب‌نظر در اجرای برنامه های فرهنگی و مذهبی می تواند در گرایش نسل جوان به فعالیت‌های این نهاد انقلابی کمک شایان توجهی داشته باشد.


مدیرکل مدارک علمی حوزه های علمیه کشور با تأکید بر این‌که شورای هماهنگی نهادی برخاسته از روحیه انقلاب ملت ایران است، تصریح کرد: آیت الله جنتی در رأس این نهاد انقلابی همواره با تدابیر ارزشمند در برهه‌های حساس نظام اسلامی، توانسته نهضت دینی ملت ایران را از گزند فتنه‌گران مصون نگه دارد./935/302/ب2

ارسال نظرات