۰۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۸
کد خبر: ۴۳۹۳۹۶
آیت الله سعیدی:

حلقه های صالحین مروج تقوا وحس مسؤولیت پذیری در جامعه باشند

آیت الله سعیدی گفت: حلقه‌های تربیتی شجره صالحین از بهترین شبکه ها برای پیاده سازی اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند و باید مروج تقوا و حس مسؤولیت پذیری در جامعه اسلامی باشند.
آیت الله سید محمد سعیدی

به گزارش خبرگزاری رسا، آیت الله سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س) در دیدار با مربیان حلقه های صالحین بسیج گفت: حلقه‌های تربیتی شجره صالحین از بهترین شبکه ها برای پیاده سازی اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

 

امام جمعه قم افزود: این ظرفیت عظیم و مقتدر بسیج جلوه ای از تلاشهای امام راحل بود که برای ترویج دین خداوند متعال وزمینه سازی برای ظهور حضرت حجت است .

 

وی خطاب به مربیان طرح صالحین گفت: شبکه های ارتباطی حلقه های صالحین فرصت بی نظیری در راستای ترویج تقوا و حس مسئولیت پذیری بین آحاد ملت است که بایدغنیمت شمرده شود.

 

تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها در ادامه با اشاره به توطئه دشمنان در راستای ترویج بی‌حجابی و بی‌بند و باری در ایران گفت :حلقه‌های صالحین باید در عرصه عفاف وحجاب؛مخالفت با اشرافی گری که از فی قلوبهم مرض ناشی می شود روشنگری ومقابله کنند.

 

وی حلقه های صالحین را موجب افتخار و مباهات دانست وگفت: باید در راستای اعتلای کلمه الله و زینت بودن برای امام زمان تلاش کنیم /836/د102/ج

ارسال نظرات