۱۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۱
کد خبر: ۴۳۶۵۳۴
نماینده خبرگان رهبری:

اوج تلاش غرب تضعیف جبهه مقاومت اسلامی است

حجت الاسلام والمسلمین پورمحمدی گفت: رژیم آل‌سعود به عنوان ابزاری در دست استکبار جهانی برای تضعیف جبهه مقاومت اسلامی و حزب الله لبنان است.
محمدتقی پورمحمدی، امام جمعه مراغه

حجت الاسلام والمسلمین محمدتقی پورمحمدی، نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، با اشاره به انفجار تروریستی اخیر در مدینه منوره و در جوار قبرستان بقیع اظهار داشت: همان کشورهایی که حامی درجه یک داعش بودند، دور یا زود گرفتار حملات گروهک‌های تکفیری و سلفی خواهند شد.


وی با بیان این‌که آل‌سعود با دلارهای نفتی نمی‌تواند مانع حملات تروریستی گروهک های تروریستی شود، خاطرنشان کرد: رژیم آل‌سعود به عنوان ابزاری در دست استکبار جهانی برای تضعیف جبهه مقاومت اسلامی و حزب الله لبنان است؛ باید دانست که اوج تلاش غرب تضعیف جبهه مقاومت اسلامی است.


امام جمعه مراغه با تأکید بر این‌که جنایات آل‌سعود در عراق، سوریه، لبنان، یمن و دیگر ممالک اسلامی بر کسی پوشیده نیست، افزود: خروج نام رژیم سعودی از لیست جنایتکاران ضدحقوق بشر از سازمان ملل، نشان از تناقض آشکار میان رفتار و عمل مدعیان حقوق بشر دارد، این در حالیست که اتحادیه اروپا نام حزب الله لبنان در لیست گروه های تروریستی خود قرار می دهد.


حجت الاسلام والمسلمین پورمحمدی با بیان این‌که جبهه مقاومت اسلامی و حزب الله لبنان در مقابله جبهه کفر و جنایات آل‌سعود ایستادگی کرده‌‎اند، گفت: همین امر موجب شده تا استکبار جهانی هجمه عظیم سیاسی و رسانه ای علیه سپاه پاسداران، حزب الله لبنان و جبهه مقاومت اسلامی در عراق و سوریه راه‌اندازی کند.


نماینده خبرگان رهبری با اشاره به این‌که رژیم های مستکبر خود حامی تروریست و یکی از مراکز آموزش تروریست های حرفه ای دنیا هستند، تصریح کرد: تمامی اعمال و مواضع سازمان ملل متحد در قبال جنگ سوریه و تحرکات تروریستی در عراق مصدق این حقیقت است که غرب حامی قدرت های سلطه‌گر و ضد حقوق بشر است.


حجت الاسلام والمسلمین پورمحمدی با بیان این‌که تمامی منافع غرب و کشورهای مرتجع عربی منطقه با شکست‌های مفتضحانه اخیر داعش در عراق و سوریه بر باد رفته است، گفت: این کشورها در يك حركت حساب شده و برنامه خاص روی به جنگ رواني آورده اند و به دنبال ایجاد رعب و وحشت در دل رزمندگان جبهه مقاومت هستند.


وی ادامه داد: غرب قصد دارد ابتدا با تبليغات گسترده و حرکت رسانه‌‎ای هدف‌دار، افکار عمومی جهان نسبت به اوضاع سیاسی و امنیتی عراق و سوریه را مدیریت کند و بتواند در مجامع حقوقي بين الملل نوعي اجماع جهاني عليه جبهه مقاومت اسلامی به وجود آورد. که همین مسدۀه نیز با هدف تأمین امنیت روانی برای رژیم صهیونیستی می باشد./302/935/ب1

ارسال نظرات