۱۵ تير ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۹
کد خبر: ۴۳۶۵۰۶
علمای یمن:

داعش خادم رژیم صهیونیستی و آمریکاست

علمای یمن طی پیامی ضمن محکوم کردن حمله‎های تروریستی به بغداد خاطرنشان کردند: داعش خادم رژیم صهیونیستی و آمریکاست.
عشائر یمن

 

به گزارش خبرگزاری رسا، علمای یمن امروز طی پیامی حمله تروریستی به منطقه الکراده در بغداد پایتخت عراق را محکوم کردند.

 

در این پیام آمده است: این حادثه غمبار را که موجب به حادثه دیدگان و برادرنمان در کشور عراق تسلیت می‎گویم. داعش، خادم رژیم صهیونیستی و آمریکاست و درپی برآورده کردن خواسته‎های نامشروع آنان در کشورهای منطقه است.

 

در این پیام نوشته شده است: جهانیان به خوبی می‎دانند که رژیم صهیونیستی و آمریکا جریان تروریستی و تکفیری داعش را به وسیله مال، اسلحه و فتواهای تکفیری حمایت می‎کنند. برخی از کشورهای اسلامی در حالی شبکه‎های ماهواره‎ای و تبلیغاتی خود را محل انجام اقدامات فتنه گرایانه داعش کرده‎اند که این جریان تروریستی و شیطانی فقط نقاب اسلام را پوشیده است.

 

آنان خاطرنشان کرد: به عنوان علمای یمن هر انفجار و اقدامی تروریستی که از سوی داعش صورت می‎گیرد را محکوم کرده و  مطمئنا آتش این اقدامات به زودی دامن‎گیر حامیانشان می‎شود.

 

علمای یمن مبارزه با تروریسم را واجب عینی بر هر مسلمان دانستند و اظهار داشتند: هر مسلمانی که غیرت و تعصب دینی دارد باید برای دفاع از اسلام در برابر تروریسم بایستد زیرا طومار داعش فقط با اقدام جهادی قابل جمع شدن است.

 

در این پیام آمده است: ان شاء الله خداوند مردم عراق و همه کشورهای عربی و اسلامی را شر این جریان تروریستی و کافر حفظ و پیروزی بر داعش را نصیب ملت عراق کند./994/ب902/د

ارسال نظرات