۱۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۲
کد خبر: ۴۳۶۲۵۲
مدیر کل تبلیغات اسلامی خوزستان:

نماز عید سعید فطر تکمیل کننده ماه مبارک رمضان است

مدیر کل تبلیغات اسلامی خوزستان با اشاره به برگزاری نماز عید سعید فطر در شهرها و روستاهای خوزستان گفت: زکات فطره و حضور در نماز عید سعید فطر دو فریضه مکمل ماه مبارک رمضان هستند.
حجت ااسلام بلک

حجت الاسلام محمدحسین بلک، مدیر کل تبلیغات اسلامی خوزستان و استاد دانشگاه، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با تبریک فرا رسیدن عید سعید فطر به برگزاری نماز عید سعید فطر در شهرستان ها و روستاهای استان اشاره و گفت: نماز عید فطر امسال در اهواز در بزرگراه آیت‌الله بهبهانی حد فاصل فلکه پاداد تا خیابان سلمان فارسی برگزار خواهد شد.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی خوزستان گفت: مراسم نماز عید فطر ساعت 6:30 صبح با حضور نمازگزاران و پس از دعا و نیایش آغاز می‌شود.

 

این مقام مسؤول اظهارداشت: امامت نماز عید سعید فطر در اهواز متعاقبا از سوی ستاد نماز شهرستان اعلام خواهد شد.

 

حجت الاسلام بلک با اشاره به اینکه وسایل ایاب و ذهاب آماده جابه جایی نمازگزاران برای حضور در نماز عید سعید فطر است، توصیه کرد: هر چند تمهیدات لازم جهت رفاه حال نمازگزاران اندیشیده خواهد شد اما نماز گزاران زیرانداز و جانماز و وسایل مورد نیاز را تا حد امکان با خود داشته باشند.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: زکات فطره و حضور در نماز عید سعید فطر دو فریضه مکمل ماه مبارک رمضان هستند و از همه روزه داران و نمازگزاران دعوت میکنم تا این دو فریضه را انجام دهند./9456/303/ب3

ارسال نظرات