۱۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۱
کد خبر: ۴۳۵۴۷۳
نماینده خبرگان رهبری: 

آرمان قدس شریف فراتر از نگرش‌های نژادی و مذهبی است

حجت الاسلام والمسلمین پورمحمدی با بیان این‌که همه مسلمانان در قبال مظلومیت مردم فلسطین مسؤول هستند، گفت: آرمان آزادی قدس شریف از یوغ مستکبران، فراتر از نگرش‌های قومی، نژادی و مذهبی است.
قدس

حجت الاسلام والمسلمین محمدتقی پورمحمدی، نماینده مردم آذربایجان‌شرقی در مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، با تأکید بر حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان اظهار داشت: آرمان قدس شریف فراتر از نگرش‌های قومی، نژادی و مذهبی است.


وی با اشاره به جنایات بی‌شرمانه رژیم صهیونیستی در سکوت مجامع بین‌المللی و مدعیان دروغین حقوق بشر در غرب، خاطرنشان کرد: باید دانست که یکی از اهداف مهم غرب در راه‌اندازی و حمایت از تروریست های تکفیری و سلفی در ممالک اسلامی؛ انحراف افکار عمومی جهان از جنایات اسرائیل و تأمین امنیت پایدار برای رژیم صهیونیستی بوده است.


نماینده خبرگان رهبری تصریح کرد: آنچه مسلم است؛ رژیم صهیونیستی، آل‌سعود، آل‌خلیفه و گروهک‌های تروریستی تکفیری، سلفی  و داعشی همه در یک راستا و برای تحقق یک هدف تلاش می کنند و آن براندازی انقلاب اسلامی ایران و فراموشی آرمان آزادی قدس شریف است.


امام جمعه مراغه با بیان این‌که آرمان آزادی قدس شریف از یوغ مستکبران، فراتر از نگرش‌های قومی، نژادی و مذهبی است، گفت: رژیم جعلی و سفاک صهیونیسم با کمک های مالی آمریکا و با دلارهای نفتی وهابیت سعودی سالیان متمادی است که به محاصره و کشتار وحشیانه مردم مظلوم و بی دفاع غزه و کرانه باختری پرداخته است.


حجت الاسلام والمسلمین پورمحمدی با اشاره به این‌که غرب تنها مدعی حقوق بشر و مبارزه با تروریسم است، تصریح کرد: آمریکا و حامیان تبهکارش عوام فریبانه ندای آزادی و آزادی خواهی سر می‌ دهند و از جنایات آل سعود و صهیونیسم در مجامع بین المللی و سازمان ملل حمایت و اظهار خرسندی می کنند.


وی با تأکید بر این‌که روز قدس، روز آزمایش آزادی خواهان جهان است، گفت: آخرین جمعه ماه مبارک رمضان روزی است که باید آزادی خواهان سرتاسر جهان با تمام وجود صدای عدالت خواهی را به گوش جهانیان برسانند و به مبارزه با استعمارگری ها و نفوذ نظامی کشورهای مستبد پرداخته و عَلَم صلح به پا کنند.


نماینده خبرگان رهبری ادامه داد: ایران اسلامی طلایه دار جنبش های استکبار ستیزی و ضد اسرائیلی جهان است؛ چنانکه ابتکار امام راحل در نام‌گذاری روز قدس؛ به عنوان روز وحدت، همبستگی و همدلی امت اسلامی در مقابل مستکبران عالم مصدق این ادعاست؛ در حقیقت روز قدس میراث اندیشه والای آینده نگری و هوشیارانه امام خمینی است./935/302/ب2

 

ارسال نظرات