۰۸ تير ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۴
کد خبر: ۴۳۵۱۱۸
ریيس سازمان حج و زيارت خبر داد؛

برنامه‌ريزي براي افزايش صددرصدي اعزام به عتبات

اوحدی با اشاره به افزايش 100 درصدي اعزام به عتبات عاليات گفت: با افتتاح چند هتل در كربلا و نجف، ظرفيت سالانه اعزام‌ها به بيش از يك ونيم ميليون نفر در سال افزايش پيدا مي‌كند.
سعید اوحدی

به گزارش خبرگزاری رسا، سعيد اوحدي، ریيس سازمان حج و زيارت از افزايش 100 درصدي اعزام به عتبات عاليات در سال 95 نسبت به سال 94 خبر داد.

 

ریيس سازمان حج وزيارت گفت: با توجه به ساخت و بهره‌برداري چند هتل در شهرهاي مقدس عراق، امكان اسكان بيشتري در اين شهرها فراهم خواهد شد بنابراين زائر بيشتري مي‌توانيم به عتبات اعزام كنيم.

 

وي افزود: 2 هتل با ظرفيت مجموعاً 1000 نفر در كربلا تا پايان مرداد امسال افتتاح مي‌شود كه با توجه به اقامت 2 روزه زائران در كربلا، 180 هزار نفر به ظرفيت اعزام‌ها تنها با راه‌اندازي اين 2 هتل اضافه خواهد شد.

 

ریيس سازمان حج و زيارت در مورد هزينه اعزام ها گفت: براي ماه مبارك رمضان، كاهش 15 تا 20 درصدي هزينه‌ها را داشتيم و بعد از ماه مبارك رمضان هزينه‌ها به ارقام پيش از اين ماه بر مي‌گردد.

 

اوحدي در مورد ثبت نام زائران براي اعزام به عتبات نيز گفت: با افزايش ظرفيت‌ها، هيچ محدوديتي در اعزام نداريم و همه مردم مي‌توانند با مراجعه به atabat.org.ir مراحل ثبت نام خود را طي كنند.

 

همچنين محسن نظافتي مدير كل عتبات سازمان حج و زيارت در مورد استقبال مردم از شب‌هاي قدر و حضور در حرم علوي گفت: همزمان با شب هاي قدر، بيش از 5 هزار زائر ايراني در شهرهاي زيارتي كربلا، نجف، كاظمين و سامرا حضور دارند./1330/د102/ی
 

منبع: پایگاه اطلاع رسانی حج

ارسال نظرات