۰۶ تير ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۰
کد خبر: ۴۳۴۷۶۶
امام جمعه فاروج:

تشدید رویکردهای امنیتی علیه رهبران دینی، مبارزات مردم بحرین را مسلحانه می‌کند

امام جمعه فاروج با محکوم کردن سلب تابعیت و اهانت به آیت‏ الله شیخ عیسى قاسم، روحانی مبارز شیعی بحرین، گفت: تشدید رویکردهای امنیتی علیه رهبران دینی و سیاسی بحرین راهی به‌جز مبارزه مسلحانه برای مردم این کشور باقی نمی‌گذارد.
حجت الاسلام قلیزاده - امام جمعه فاروج

حجت‌الاسلام عباسعلی قلیزاده، امام جمعه فاروج، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، با اشاره به سلب تابعیت و اهانت به آیت‏ الله شیخ عیسى قاسم، روحانی شیعی مبارز بحرینی از سوی حکام آل‌ خلیفه، اظهار کرد: این اقدام اشتباه و احمقانه روند اضمحلال و نابودی این رژیم پلید را سرعت می‌بخشد.

 

وی با بیان اینکه حکام ستمگر آل خلیفه در بحرین بازی مرگ و حیات را آغاز کرده‌اند، افزود: این حاکمان با افزایش اقدامات امنیتی و فشار بیشتر بر فعالان سیاسی در حال کندن گور خود هستند.

 

حجت‌الاسلام قلیزاده تصریح کرد: درواقع تشدید رویکردهای امنیتی علیه رهبران دینی و سیاسی بحرین ازجمله اقدام اخیر در مورد آیت‌الله شیخ عیسی قاسم، این کشور را در تلاطم و در آستانه حوادث سنگین و خطرناکی قرار داده است.

 

رییس شورای فرهنگ عمومی شهرستان فاروج ادامه داد: این‌گونه رویه‌ها و اقدامات باعث می‌شود تا راهی به جز مبارزه مسلحانه در برابر مردم مظلوم بحرین باقی نماند و قیام و مبارزات مردم این کشور با تداوم این اقدامات از سوی حکام آل خلیفه مسلحانه خواهد شد.

 

وی خاطرنشان کرد: در پی ادامه‌دار شدن این ظلم و جنایت‌های حکام آل خلیفه انتفاضه ملت مظلوم بحرین آغاز می‌شود که سرانجام این انتفاضه نیز مرگ و نابودی آل خلیفه خواهد بود.

 

حجت‌الاسلام قلیزاده با بیان اینکه ملت ایران با تمام قدرت در کنار ملت مظلوم بحرین است، تصریح کرد: همه ما به نداى «هل من ناصر» مردم مظلوم بحرین لبیک گفته و با تمام توان از آن‌ها در برابر ظالمان حمایت خواهیم کرد.

 

وی با تأکید بر اینکه حساب حکام آل خلیفه با مردم بحرین جدا است، اضافه کرد: آل خلیفه همانند صهیونیست‌ها غاصب کشور بحرین هستند زیرا این قوم از مهاجرانی وهابی هستند که از عربستان آمده و به زور بر این کشور ساکن و حاکم شده‌اند ازاین‌رو در بین مردم بحرین نیز طرفدار ندارند.

 

این استاد حوزه علمیه با اشاره به نقشه مستکبران جهانی و ایادی منطقه‌ای آن‌ها برای انحراف اذهان عمومی از موضوع فلسطین، اظهار کرد: حکام مرتجع و مزدور منطقه ازجمله آل سعود در عربستان و آل خلیفه در بحرین با این جنایات خود در پی انحراف اذهان امت اسلامی از موضوع اصلی جهان اسلام؛ یعنی بیت‌المقدس و فلسطین هستند.

 

حجت‌الاسلام قلیزاده با بیان اینکه انحراف اذهان از مسأله اول جهان اسلام؛ یعنی بیت‌المقدس و فلسطین به صورت ویژه در دستور کار دشمنان اسلام قرار دارد، خاطرنشان کرد: بر این اساس می‌بایست همه ملت‌های مسلمان برای نابود کردن اسراییل و خنثی‌سازی این توطئه‌های شوم بسیج شده و دست در دست هم علیه دشمن مشترک خود مبارزه کنند.

 

امام جمعه فاروج همچنین با اشاره به نقش جریان‌های تکفیری در منحرف کردن اذهان عمومی جهانیان و امت اسلام از موضوع فلسطین و جنایات رژیم غاصب صهیونیستی، تصریح کرد: به فضل الهی پس از نابودی داعش، نیروهای مقاومت اسلامی به سمت منبع فتنه؛ یعنی رژیم صهیونیستی رفته و رأس فتنه را از بین خواهند برد./302/9314/ب1

ارسال نظرات