۰۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۷
کد خبر: ۴۳۴۱۶۷
استاد حوزه علمیه:

نتیجه اعتماد به دشمن، نابودی و ضرر است

استاد حوزه علمیه با تدکید بر اینکه نتیجه اعتماد به دشمن، نابودی و ضرر است، گفت: کلام خدا و سیره ائمه اطهار(ع) و هشدارهای مکرر ایشان به ما می آموزد به دشمن اعتماد نکنیم؛ این خام اندیشی است که تصور کنیم با اعتماد به دشمن، چرخ اقتصادی کشور می چرخد.
استکبار ستيزي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، حجت الاسلام مهدی حسن زاده، استاد حوزه علمیه، بعد ازظهر امروز در مسجد حضرت اباالفضل(ع) اظهار داشت: نتیجه اعتماد به دشمن، نابودی و ضرر است و نفعی ندارد؛ کلام خدا و سیره ائمه اطهار(ع) و هشدارهای مکرر ایشان به ما می آموزد به دشمن اعتماد نکنیم. این خام اندیشی است که تصور کنیم با اعتماد به دشمن، چرخ اقتصادی کشور می چرخد.

 

کاش برخی بدانند خدای بدر، همان خدای امروز است

حجت الاسلام حسن زاده همچنین با اشاره به هفدهم رمضان به عنوان سالروز جنگ بدر، تصریح کرد: در جنگ بدر مسلمانان باوجود اقلیت به خاطر توکل و ایمان به خدا پیروز شدند؛ کاش برخی بدانند خدای بدر، همان خدای امروز است و در برابر دشمنف عقب نشینی ذلیلانه نکنند.

 

این کارشناس علوم سیاسی، عامل بازدارنده مستکبران از هجمه به ایران را ایمان و توکل مردم معرفی و خاطرنشان کرد: اگر ایمانمان کمرنگ شود همان بلایی سرمان می آید که در جنگ احد بر سر مسلمانان آمد که به خاطر غرور و توجه به جمع اوری غنایم، هم شکست خوردند و هم باعث وارد شدن جراحت های سنگین به پیامبر(ص) و امیرمؤمنان علی(ع) شدند.

 

وی در ادامه با اشاره به سالروز معراج پیامبراسلام(ص) گفت: اهمیت معراج به حدی است که امام صادق(ع) می فرمایند اگر کسی منکر معراج شود، کفر ورزیده است.

 

حجت الاسلام حسن زاده افزود: کسانی که می گویند چه کسی بهشت و جهنم و عالم پس از مرگ را دیده است، بدانند پیامبر(ص) هم بهشت و هم جهنم را در معراج دیدند و انذارهای ایشان بر اساس مشاهده یعنی بود.

 

امام جماعت مسجد شبانه روزی حضرت اباالفضل(ع)، با بیان اینکه امیرمؤمنان بودن حضرت علی(ع) نیز از اسراری بود که پیامبر(ص) در شب معراج مشاهده کردند، گفت: از جمله عذاب های شدید جهنم که پیامبر(ص) مشاهده کردند، عذاب زنان بی حجاب بود؛ حجاب منحصر به مسلمانان و تشیع نیست و حتی زردشتی ها، مسیحیان و بودایی ها به پوشش نوامیس خود تقید داشته اند.

 

وی تصریح کرد: از دیگر عذاب های شدید، مربوط به ربا است که از اشکال مرسوم آن در جامعه ما، رهن است که به حدی رایج و عادی به نظر می رسد که گویا حلال است./202/930/ب1

ارسال نظرات