۲۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۲
کد خبر: ۴۳۱۸۹۶
حجت‌الاسلام والمسلمین انصاریان:

حسادت وهابیت و غربی‌ها سبب تبلیغ علیه شیعه است

استاد حوزه علمیه گفت: هر چه وهابی‌ها یا غربی‌ها علیه شیعه تبلیغ می‌کنند در اثر حسادت است،‌آن ها حرف علمی ندارند چرا که سلامت قرآن و فرهنگ اهل‌بیت(ع) همچون آفتاب روشن است.
انصاریان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام والمسلمین حسین انصاریان استاد حوزه علمیه شامگاه شنبه 22 خردادماه به مناسبت ماه مبارک رمضان در حسینیه همدانی‌ها به سخنرانی پرداخت و درباره جایگاه شیعه، گفت: قرآن مجید در برخی آیات وجود مبارک حضرت ابراهیم(ع) را به عنوان حنیف یعنی انسان حق‌گرا، معتدل بدون هیچ زمینه‌ افراط و تفریط معرفی کرده است.

 

وی افزود: هر کس به آورده‌های انبیا از جانب دانا شود نتیجه آن اعتقادات صحیح، اخلاق حسنه و عمل صالح است، اعتقادات صحیح یعنی ایمان به خداوند آنگونه که خداوند هست نه خدای ناقص، ضعیف و نه خدای شبیه خدایان ساخت دست بشر است.

 

استاد حوزه علمیه با اشاره به اینکه شناخت خداوند فقط از طریق شناخت صفات او ممکن است، عنوان کرد: خداوند ذات مقدسی است که جمیع صفات کمالیه در وجود او هست و هیچ موجودی در صفات شبیه او نیست.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین انصاریان اظهار داشت: دول آمریکایی یا عربستانی که امروز در اقصی نقاط عالم به ویژه در یمن جنایاتی را مرتکب می‌شوند که فرعون مرتکب آن نشد بر صفت مهربانی خداوند خیانت می‌کنند، خداوند قیامت را به همین علت برپا کرده تا عدالت با مجازات چنین جنایت‌کارانی عدالت خود را به نمایش بگذارد.

 

وی افزود: آل سعود عرب نبوده بلکه یهودی‌های بودند که عربستان را تصرف کرده و دست به هر جنایتی زدند، این آخوندهای پست عربستان اگر صدای قرآن و انبیا را نشنیدند آیا عقل و وجدان هم نداشتند که امروز چنین به کشتار کودکان یمن دست دراز کردند.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین انصاریان با اشاره به مفهوم ایمان قیامت، عنوان کرد: ایمان به قیامت یعنی ترمز برای ماشینی که وجود انسان را به سمت زنا، ربا، ظلم و آبروریزی مردم می‌برد و او را از انجام این اعمال نگه می‌دارد.

 

وی افزود: هر چه وهابی‌ها یا غربی‌ها علیه شیعه می‌گویند بر علیه قرآن و در اثر حسادت است و گرنه حرف علمی ندارند بنابراین تحت تاثیر  تبلیغات آنها قرار نگیرید شما شیعیان از طریق قرآن و ائمه معصومین(ع) پاک‌ترین روزی معنوی را دارید.

 

استاد حوزه علمیه با اشاره به اینکه محبت به اهل بیت(ع) و قرآن روزی‌های پاک خداوند است که در دل پاکان هم قرار می‌دهد، اظهار داشت: کسانی که درباره شیعیان بدگویی می‌کنند همه نشخوارهای سلسله وار شیاطین تاریخ چرا که سلامت قرآن و فرهنگ اهل‌بیت(ع) همچون آفتاب روشن است. 

 

حجت‌الاسلام والمسلمین انصاریان در پایان خاطرنشان کرد: کسانی که مومن به دین پیامبر اسلام (ص) هستند نزدیک‌ترین انتصاب را به حضرت ابراهیم(ع) دارند، شیعه همان‌هایی هستند که حضرت ابراهیم(ع) دعا کرده که آنها عاشق قرآن و اهل بیت(ع) باشند، اینکه پدران و مادران ما را شیعه بار آوردند نعمت بسیار بزرگی است که همین ما را بس است./202/813/ب1

ارسال نظرات