۱۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۹
کد خبر: ۴۳۰۹۵۱
امام جمعه میانه:

انقلابی ماندن سخت‌تر از انقلابی بودن است

حجت الاسلام حامدی انقلابی بودن و انقلابی ماندن را مهم‌ترین ویژگی امام و رهبری دانست و گفت: انقلابی ماندن سخت‌تر از انقلابی بودن است.
من انقلابی ام

حجت الاسلام محمدرضا حامدی، امام جمعه شهرستان میانه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز با اشاره به رهنمودهای اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی اظهار داشت: رمز بقای نظام اسلامی ایران، انقلابی بودن و انقلابی ماندن است، اگر هنوز ادعای انقلابی‌گری داریم، باید در تبعیت از ولایت فقیه از یکدیگر سبقت بگیریم.


وی پایبندی به مبانی و ارزش‌های اساسی اسلام و انقلاب، هدف‌گیری آرمانهای انقلاب و همت بلند برای رسیدن به آنها، پایبندی به استقلال کشور، حساسیت در برابر دشمن و نقشه دشمن و عدم تبعیت از آن و همچنین تقوای دینی و سیاسی را از جمله شاخص‌های انقلابی‌گری، انقلابی بودن و انقلابی ماندن بر اساس رهنمودهای رهبر انقلاب عنوان کرد.


حجت الاسلام حامدی خاطرنشان کرد: انقلابی بودن، انقلابی ماندن و انقلابی عمل کردن را از جمله وظایف نمایندگان مردم در بهارستان دانست و تصریح کرد: مجلس شورای اسلامی باید مجلسی انقلابی بوده و سنگری برای دفاع از حق ملت ایران در مقابل زیاده‎‌طلبی استکبار جهانی باشد.


وی بر انقلابی بودن و انقلابی اندیشیدن مسؤولان نظام بنا بر فرمایش رهبر معظم انقلاب تأکید کرد و افزود: روی صحبت رهبر معظم انقلب اسلامی متوجه همه مسؤولان نظام به ویژه سران سه قوه است؛ نمایندگان مجلس دهم نیز باید در ابتدای فعالیت خود، انقلابی اندیشیده و راهکارهایی ارزشمند و انقلابی برای رفع معضلات کشور ارائه دهند.


امام جمعه میانه با بیان این‌که سیره امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی نمونه بارز یک انقلابی تمام عیار است، تصریح کرد: امام راحل و رهبر انقلاب پس از پیروزی انقلاب در تمامی حوادث، فتنه‌ها و توطئه هایی که دشمنان علیه نظام اسلامی ایران تحمیل کردند، روحیه انقلابی خود را از دست ندادند.


وی انقلابی بودن و انقلابی ماندن را مهم‌ترین ویژگی امام و رهبری دانست و گفت: دشمنان نظام اسلامی به ویژه آمریکا و رژیم صهیونیستی با آغاز پروژه نفوذ پس از برجام، می خواهند که ملت ایران از اصول مسلم انقلاب اسلامی دست بردارند، غافل از این‌که ملت ایران ذره‌ای از آرمان های خود عقب‌نشینی نخواهد کرد.


حجت الاسلام حامدی با تأکید بر این‌که انقلابی ماندن سخت‌تر از انقلابی بودن است، افزود: باید همواره این حقیقت را بدانیم که رهبری مدیر، مدبر و آگاه، سکان امور کشور را در دست گرفته و کشتی نظام را از تمامی امواج فتنه ها به سلامت بر ساحل نشانده است، امنیت امروز کشور مدیون رهبری و ایثار شهدا و فرزندان خمینی کبیر است./935/302/ب3

 

ارسال نظرات