۱۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۹
کد خبر: ۴۳۰۸۰۴
در مؤسسه شهرستان ادب؛

آیین رونمایی از کتاب شور اشراق برگزار شد

آیین رونمایی از کتاب شور اشراق حجت الاسلام والمسلمین رشاد با حضور دکتر حدادعادل در در مؤسسه شهرستان ادب برگزار شد.
شور اشراق

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیین رونمایی از کتاب شور اشراق حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر رشاد، به همت مؤسسه فرهنگی هنری شهرستان ادب و پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی شامگاه شانزدهم خرداد ماه با حضور دکتر غلامعلی حداد عادل رییس فرهنگستان زبان و ادبیات فارسی، محمدرضا ترکی شاعر و محقق ادبی، محمدرضا سنگری نویسنده و اصحاب رسانه در مؤسسه شهرستان ادب برگزار شد.

 

در ابتدای مراسم دکتر غلامعلی حدادعادل با اشاره به قلم و نگاه به روز حجت الاسلام والمسلمین رشاد در زمینه ادبیات، گفت: درونمایه‌ این کتاب اختصاص دارد به شعر بزرگانی که بیش از شاعر بودن حکیم بوده اند، همچنین استخوان بندی این اثر مقالات مربوط به اشعار امام راحل است.

 

در ادامه محمدرضا سنگری، حجت الاسلام والمسلمین رشاد را شخصیتی توانمند و جامع الاطراف خواند و گفت: آقای رشاد در مسیری حرکت می‌کنند که دیگران کمتر در آن وارد می‌شوند.

 

وی افزود: امروزه با فقر شدید شعر تعلیمی و فکری و حکمی رو به رو هستیم و حضور اندک ادبیات شیعی در دانشگاه‌ها مشکلی است که با مطرح شدن شاعران و نویسندگان شیعی برطرف می شود.

 

حجت الاسلام والمسلمین رشاد نیز پس از حضور در جایگاه با اشاره به اعلام برخی تغییرات در نسخه جدید کتاب شور اشراق از انتشار دو جلد کتاب در حوزه فقه و اصول از مجموعه پنج جلدی پیش از سال تحصیلی جدید خبر داد.

 

در پایان این مراسم نیز سخنرانان با حضور در میان اصحاب رسانه اقدام به امضای پوستر این مراسم پرداختند./819/202/ب2

ارسال نظرات