۱۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۱
کد خبر: ۴۳۰۶۲۵
نماینده خبرگان رهبری: 

دشمنان درصدد تحریف خط امام و رهبری هستند/ نفی استکبار؛ مهم‌ترین اصل امام راحل

حجت الاسلام والمسلمین پورمحمدی با تأکید بر این‌که تحریف در تاریخ انقلاب همواره مورد نظر رسانه‌های غربی بوده است، گفت: دشمنان این بار درصدد تحریف خط امام و رهبری هستند.
محمدتقی پورمحمدی، امام جمعه مراغه

حجت الاسلام والمسلمین محمدتقی پورمحمدی، نماینده مردم آذربایجان‌شرقی در مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز با گرامیداشت بیست و هفتمین سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران و شهدای قیام تاریخی 15 خرداد سال 42 اظهار داشت: امام خمینی(ره) مایه عزت جهان اسلام بوده است.


وی با تأکید بر این‌که هنوز ابعاد شخصیتی امام راحل به صورت کامل بیان نشده است، خاطرنشان کرد: اگر نتوانیم ابعاد شخصیتی امام خمینی(ره) و حقایق مسلم تاریخی انقلاب اسلامی ایران را برای نسل جوان جامعه بازگو کنیم، رسانه‌های معاند با تحریف در تاریخ انقلاب به دنبال انحراف اذهان عمومی و نسل چهارم انقلاب خواهند بود.


امام جمعه مراغه با بیان این‌که امام راحل توان خود را وقف اسلام کرد تا ملت ایران از یوغ مستکبران رهایی یابد، تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران به پشتوانه مردم و مجاهدت امام راحل به نتیجه رسیده و شهدای پانزدهم خرداد 1342 به عنوان سربازان خط مقدم این نهضت محسوب می شوند.


وی با بیان این‌که قیام 15 خرداد نخستین جرقه آغاز نهضتی عظیم و جهانی بوده است، افزود: امام خمینی(ره) با سخنرانی تاریخی خود در خرداد سال 42 هشدار جدی را به رژیم شاهنشاهی پهلوی داد و در نهایت بر همگان ثابت کرد که در دوران غیبت امام زمان(عج) می توان حکومت اسلامی تشکیل داد و ولایت فقیه در راس قرار گیرد.


حجت الاسلام والمسلمین پورمحمدی با بیان این‌که مبارزه با ظلم، نفی استکبار و دفاع از مظلوم در مقابل ظالم از مهم‌ترین اصول اساسی مبارزاتی امام خمینی(ره) است، خاطرنشان کرد: امام خمینی هیچ گاه عزت، عظمت، شرف و استقلال ملت ایران را با مصلحت‌اندیشی و به وعده‌های دروغین و نسیه دشمنان انقلاب اسلامی فدا نکرد.


نماینده خبرگان رهبری با اشاره به تلاش رسانه‌های غربی در وارونه جلوه دادن افکار و اندیشه های ضداستکباری امام خمینی(ره) گفت: تحریف در تاریخ انقلاب همواره مورد نظر رسانه‌های غربی بوده است و طبیعی خواهد بود که دشمنان این بار درصدد تحریف خط امام و رهبری باشند.


امام جمعه مراغه با تأکید بر این‌که انقلاب اسلامی ایران بر پایه آرمان ها و اصول امام راحل برای تبیین رسالت ضد استکباری و شیطانی، کفر ستیزی و دفاع از مظلومان بنیان گذاری شده است، خاطرنشان کرد: دشمنان انقلاب اسلامی ایران بدانند که آرمان های امام راحل هیچ‌گاه و در هیچ شرایطی فراموش نخواهد شد.


حجت الاسلام والمسلمین پورمحمدی تحریف راه و آرمان امام راحل را اقدامی مذبوحانه از سوی اتاق های فکر رژیم های مستکبر غربی دانست و گفت: مادامی که در رأس نظام اسلامی ایران، فقیه جامع الشرایط و ولی فقیه قرار دارد، تحریف راه امام غیرممکن است، قطعا دشمنان این آرزو را به گور خواهند برد./935/ت302/ج1

 

ارسال نظرات