۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۵
کد خبر: ۴۳۰۱۹۴
با سخنرانی آیت الله سبحانی؛

هشتمین گردهمایی اساتید علوم عقلی برگزار شد

هشتمین گردهمایی اساتید علوم عقلی با سخنرانی آیت الله سبحانی و چند نفر از استادان برجسته فلسفه و کلام به همت مجمع عالی حکمت اسلامی برگزار شد.
مجمع عالی حکمت اسلامی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، هشتمین گردهمایی اساتید علوم عقلی عصر امروز در سالن اجتماعات مجمع عالی حکمت اسلامی برگزار شد.

 

در ابتدای این گردهمایی، حجت الاسلام علی عباسی، عضو هیأت مدیره مجمع عالی حکمت اسلامی و دبیر این گردهمایی به ارائه گزارشی از فعالیت های این مجمع در سال گذشته پرداخت و اهداف تأسیس و فعالیت های این مرکز را بازخوانی کرد.

 

در ادامه این مراسم، حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا فیاضی، رییس هیأت مدیره مجمع عالی حکمت اسلامی نیز به ارائه سخنانی در زمینه اهمیت علوم عقلی و پشتوانه بودن آن برای فقه و دیگر علوم ارائه داد.

 

همچنین در این همایش حضرت آیت الله جعفر سبحانی، از ناظران برتر مجمع عالی حکمت اسلامی که سخنران ویژه این مراسم بود درباره اهمیت کاربردی و به روز شدن مباحث فلسفی و کلامی سخنان مهمی ارائه کرد.

 

گفتنی است، در پایان این مراسم حجج اسلام مجتبی مصباح، مدیر گروه فلسفه اخلاق و عزالدین رضا نژاد، مدیر گروه کلام مجمع عالی حکمت اسلامی به ارائه گزارشی از فعالیت های گروه های خود در سال گذشته ارائه کردند./1330/پ203/ی

        

ارسال نظرات