۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۵
کد خبر: ۴۳۰۰۴۸
با حکم رییس سازمان اوقاف؛

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی تغییر کرد

با حکم حجت‌الاسلام والمسلمین علی محمدی، نماینده‌ ولی فقیه و رییس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان خراسان شمالی تغییر کرد.
سهرابی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، با حکم حجت‌الاسلام والمسلمین علی محمدی، نماینده‌ ولی فقیه و رییس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان خراسان شمالی تغییر کرد و به زودی مدیرکل جدید منصوب و معرفی می‌شود.

 

حجت‌الاسلام سیف‌الله سهرابی خورشیدی که از سال 92 تاکنون مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان خراسان شمالی بود، با حکم رییس سازمان اوقاف به عنوان مدیرکل جدید اوقاف و امور خیریه استان گلستان به مدت سه سال منصوب شده، هرچند که تاکنون جایگزین وی معرفی نشده است.

 

حجت‌الاسلام سهرابی که اردیبهشت‌ماه سال 92 به عنوان چهارمین مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان خراسان شمالی جایگزین حجت‌الاسلام رحیم مهدوی‌پور شد، اکنون پس از افزون بر سه سال فعالیت در اوقاف خراسان شمالی به عنوان مدیرکل جدید اوقاف و امور خیریه استان گلستان جایگزین حجت‌الاسلام سیدمحمدجواد رئوف شده است.

 

مدیرکل سابق اوقاف و امور خیریه استان خراسان شمالی پیش از انتصاب به عنوان مدیرکل اوقاف این استان، سوابقی چون مدیریت در اداره کل تبلیغات اسلامی استان گلستان و مدیرکلی اوقاف و امور خیریه مازندران را در کارنامه خود داشت و اکنون بار دیگر به استان گلستان بازگشته است.

 

اگرچه حجت‌الاسلام سهرابی به عنوان مدیرکل جدید اوقاف و امور خیریه استان گلستان منصوب شده اما گویا قرار است تا زمان انتصاب مدیرکل جدید اوقاف و امور خیریه استان خراسان شمالی، وی همچنان عهده‌دار مسؤولیت‌های این سمت باشد.

 

گفتنی است، در استان خراسان شمالی در شمال شرق کشور بیش از پنج هزار موقوفه با حدود 10 هزار رقبه و 154 امامزاده و بقعه متبرکه ثبت‌شده وجود دارد./202/9314/ب1

ارسال نظرات