۰۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۹
کد خبر: ۴۲۸۰۹۰
امام جمعه اهر:

بهائیت فرقه دست ساخته استعمار برای ضربه زدن به نظام اسلامی است

حجت الاسلام حاجی زاده با بیان این که بهائیت فرقه دست ساخته استعمار برای ضربه زدن به نظام اسلامی است، گفت:  بهائیت از عناصر جاسوسی هستند که همیشه به نفع بیگانگان حرکت کرده اند که با پیروزی جمهوری اسلامی دست های آن ها از کشور کوتاه شد.
حجت الاسلام جواد حاجی زاده، امام جمعه اهر

حجت الاسلام جواد حاجی زاده، امام جمعه اهر و عضو شورای استانی حوزه علمیه آذربایجان شرقی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، با اشاره به تلاش همه جانبه دشمنان برای ضربه به نظام اسلامی، اظهار داشت: اینها اهداف شوم خود را از طریق هنر، مقاله، کتاب، فضای مجازی، رسانه، ترویج بی حیایی، بیگانه پرستی و بردگی اجانب دنبال می کنند.

 

وی ادامه داد: از جمله عناصری که آلت دست و اتاق فکر اجانب و بیگانگان هستند، فرقه ضاله مضله بهائیت است که فکر نمی کنم در جامعه ما مفسد بودن و گمراهی و گمراه کنندگی این فرقه بر احدی اعم از ریز و درشت، جوان و پیر و مرد و زن پوشیده باشد.

 

امام جمعه اهر با بیان اینکه بهائیت از عناصر جاسوسی هستند که همیشه به نفع بیگانگان حرکت کرده اند که با پیروزی جمهوری اسلامی دست های آن ها از کشور کوتاه شد، ابراز داشت: اما متأسفانه دختر یکی از شخصیت های کشور به همراه عده ای با افتخار به دیدار یکی از سران فرقه ضاله مضله بهائیت می روند، نمی دانم اینها از آیات تبری قرآن چرا غافل هستند.

 

وی با بیان اینکه بهائیت یک مذهب و مکتب نیست، افزود: فرقه ضاله مضله بهائیت نه یک مکتب است و نه یک اقلیت مذهبی مانند اقلیت مذهبی مسیحی، یهودی و اهل کتاب است، بهائیت یک فرقه استعماری دست ساخته انگلیس و صهیونیسم برای ضربه به دین اسلام است.

 

عضو شورای استانی حوزه علمیه با اشاره به موضعی گیری مراجع بزرگوار تقلید، شخصیت های قضایی و سیاسی، این موضع گیری ها را لازم و پاسخی برای این حرکت دانست و ابراز داشت: اما لازم است که یک اقدام اساسی در برابر این حرکت انجام گیرد.

 

وی با تأکید بر برخورد دستگاه قضاء با این گونه اقدامات، خاطرنشان کرد: این شخص همان کسی است که در فتنه سال ۸۸ در تهران سوق الجیشی راه انداخته بود، امروز به همراه عده ای به عیادت یکی از سران فرقه ضاله مضله بهائیت می رود و با افتخار جمهوری اسلامی را به نقض حقوق بشر متهم می کند.

 

حجت الاسلام حاجی زاده ادامه داد: نقض حقوق بشر در ایران حقیقتا هم صدایی با آمریکائی ها است، امید است که با شدت تمام با این مسائل برخورد شود تا هیچکس جرأت حمایت از بهائیت و امثالهم را که برای بیگانگان تلاش می کنند، نداشته باشد./854/302/ب2

ارسال نظرات