۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۸
کد خبر: ۴۲۶۸۰۹
نماینده خبرگان رهبری: 

نمایندگان منتخب استان آذربایجان شرقی به مشکلات مردم مراغه رسیدگی کنند

حجت الاسلام والمسلمین پورمحمدی با اشاره به درگذشت محمدعلی حسین زاده منتخب مردم مراغه و عجب شیر در دور دهم مجلس شورای اسلامی در سانحه رانندگی، گفت: از نمایندگان دیگر حوزه های انتخابیه درخواست دارم تا نسبت به مشکلات مردم مراغه و عجب‌شیر نیز تا برگزاری انتخابات میان‌دوره‌ای عنایت ویژه داشته باشند.
محمدتقی پورمحمدی، امام جمعه مراغه

حجت الاسلام والمسلمین محمدتقی پورمحمدی، نماینده مردم آذربایجان‌شرقی در مجلس خبرگان رهبری در گفت‌ و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، با تسلیت درگذشت محمدعلی حسین زاده منتخب مردم مراغه و عجب شیر در دور دهم مجلس شورای اسلامی در سانحه رانندگی، اظهار داشت: این حادثه شوک بزرگی برای مردم منطقه بوده است.


وی با بیان این‌که حادثه درگذشت مرحوم حسین‌زاده برای همه ناراحت کننده بود، خاطرنشان کرد: غم از دست دادن منتخب محبوب مردم منطقه با محرومیت از وکیل در خانه ملت مضاعف شده است، حادثه موجب شد تا این حوزه انتخابیه از داشتن نماینده در مجلس شورای اسلامی تا سال آینده و زمان برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی محروم بماند.


امام جمعه مراغه با بیان این‌که دور نهم مجلس، هفتم خرداد امسال به پایان می رسد و دور دهم مجلس نیز از هشتم همان ماه آغاز می شود، خاطرنشان کرد: نبود نماینده مردم این حوزه در مجلس، ضایعه ای برای مردم منطقه بوده و موجب عقب افتادن خیلی از کارها می شود.
 

حجت الاسلام والمسلمین پورمحمدی ادامه داد: از نمایندگان دیگر حوزه های انتخابیه درخواست دارم تا نسبت به مشکلات مردم مراغه و عجب‌شیر نیز تا برگزاری انتخابات میان‌دوره‌ای عنایت ویژه داشته باشند، ضمن این‌که تا برگزاری انتخابات میان‌دوره‌ای انتظار می رود، نامزدهای احتمالی اخلاق را فراموش نکنند.


نماینده مردم آذربایجان‌ شرقی در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: از علاقه مندان به داوطلبی میان دوره ای مجلس شورای اسلامی از حوزه مراغه و عجب شیر خواستاریم، از هم اکنون فضای منطقه را انتخاباتی نکنند، متأسفانه برخی افراد از هم اکنون خود را آماده انتخابات می کنند و فعالیت های انتخاباتی خود را شروع کرده اند.


وی با بیان این‌که علاقه مندان به داوطلبی مجلس نباید در منطقه اختلاف و دو دستگی ایجاد و تخریب سایر افراد را آغاز کنند، افزود: انتخابات و دوران تبلیغات انتخاباتی مجلس، زمان خاصی دارد و باید این اقدام ها در زمان خود انجام شود بنابراین علاقه مندان به داوطلبی نباید از هم اکنون با در نظر گرفتن مصالح خود، مصالح منطقه را به خطر بیندازند.


حجت الاسلام والمسلمین پورمحمدی، مردم و علاقه مندان داوطلبی مجلس را به درس گرفتن از درگذشت حسین زاده منتخب مردم حوزه مراغه و عجب شیر در مجلس دهم دعوت کرد و ادامه داد: در ذهن کسی خطور نمی کرد که برای وی چنین حادثه ای رخ دهد، اما همگان شاهد بودند که عمر دنیوی تنها با اراده خداوند کوتاه می شود.


وی با اشاره به ویژگی های اخلاقی مرحوم حسین‌زاده، گفت: منتخب مردم مراغه و عجب شیر فردی ولایت مدار، صالح، باتقوا، به پا خواسته از قشر مستضعف و حامی و دلسوز این قشر و طبقه زحمتکش جامعه بود و شرکت گسترده مردم عجب شیر و مراغه در مراسم های استقبال، تشییع و خاکسپاری وی، نشان داد که همه از این واقعه دلخراش ناراحت هستند./935/302/ب2

 

ارسال نظرات