۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۷
کد خبر: ۴۲۵۷۶۸
با حضور نماینده مجلس خبرگان رهبری؛

مراسم تشییع و تدفین پیکر منتخب مردم مراغه برگزار شد

مراسم تشییع و تدفین پیکر منتخب مردم مراغه در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی با حضور نماینده مجلس خبرگان رهبری برگزار شد.
محمدتقی پورمحمدی، امام جمعه مراغه حسین زاده، نماینده فقید مراغه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، پيكر محمدعلي حسين زاده، امروز از مقابل مسجد شهدا به سمت ميدان مصلاي شهرستان مراغه تشييع و پس از اقامه نماز ميت به امامت حجت الاسلام والمسلمین محمدتقي پورمحمدي؛ نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری در قطعه ايثارگران به خاك سپرده شد.


امام جمعه مراغه در این مراسم با بیان این‌که منتخب مردم مراغه محبوب قلوب بوده است، اظهار داشت: فوت ناگهاني حسين زاده، بسیار مایه تأثر و تأسف مردم آذربایجان شده است و حضور گسترده مردم مراغه و عجب شیر در مراسم تشییع پیکر این فرد نشان از جایگاه و محبوبیت وی دارد.


حجت الاسلام والمسلمین پورمحمدی با بیان این‌که منتخب مردم مراغه و عجب شیر با اكثريت آراي مردم راهي مجلس شد اما تقدير الهي مانع از خدمتگزاری وی شد، گفت: با اين ضايعه دردناك تا برگزاري انتخابات ميان‌ دوره اي حوزه انتخابیه مراغه و عجب شیر بدون نماينده در مجلس شوراي اسلامي خواهد بود.


نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری از منتخبان دور دهم استان آذربايجان شرقي خواست تا جاي خالي نماينده منتخب مردم مراغه و عجب شیر را پر کنند و تصریح کرد: بسياري از رقيبان مرحوم حسین زاده امروز در آيين تشييع او حضور دارند که نشان از رفاقت منتخب مردم مراغه با رقیبانش دارد.


بنابر این گزارش، امام جمعه و فرماندار مراغه به مناسبت درگذشت ناگهانی محمدعلی حسین زاده، منتخب مردم مراغه و عجب شیر در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی با صدور اطلاعیه ای امروز دوشنبه را عزای عمومی در این شهرستان اعلام كردند.


در این اطلاعیه آمده است كه درگذشت جانگداز و تأسف بار دكتر محمدعلی حسین زاده نماینده منتخب مردم شهید پرور و ولایت مدار مراغه و عجب شیر مایه تأثر و تألم شد. به مناسبت این اتفاق ناگوار با تسلیت دوباره به مردم شهید پرور، روز دوشنبه 20 اردیبهشت 1395 را در شهرستان ویژه مراغه عزای عمومی اعلام می كنیم.


گفتنی است، حسین زاده منتخب مردم مراغه در مجلس دهم، صبح شنبه در حال عزیمت به سمت تهران برای شركت در همایش فرآیند قانونگذاری؛ الزامات و راهكارها بود كه در اثر حادثه رانندگی در بزرگراه زنجان قزوین جان خود را از دست داد./935/203/ب2

 

ارسال نظرات