۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۶
کد خبر: ۴۲۴۳۷۶
نماینده خبرگان رهبری: 

رسالت نمایندگان مجلس امانت‌ داری از آرای ملت و رسیدگی به مشکلات کشور است

حجت الاسلام والمسلمین پورمحمدی با تأکید بر این‌که مردم انتظار رسیدگی به مشکلات از سوی منتخبان خود را دارند، گفت: رسالت نمایندگان مجلس امانت‌ داری از آرای ملت و رسیدگی به مشکلات کشور است.
محمدتقی پورمحمدی، امام جمعه مراغه

حجت الاسلام والمسلمین محمدتقی پورمحمدی، نماینده مردم آذربایجان‌شرقی در مجلس خبرگان رهبری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، با اشاره به آثار و برکات انتخابات در نظام اسلامی ایران، اظهار داشت:  انتخابات در نظام جمهوری اسلامی براساس مردم سالاری و انتخاب اكثریت جامعه برای تعیین سرنوشت آینده كشور انجام می شود.


وی با تأکید بر این‌که انتخابات نماد مردم‌سالاری دینی شناخته می شود، خاطرنشان کرد: حضور حداکثری مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری نشان داد که ملت برای تعیین سرنوشت و آینده نظام خود پای کار هستند و اجازه نمی دهند، دشمنان با تحرکات مذبوحانه خود برای مردم ایران تعیین تکلیف کنند.


امام جمعه مراغه با بیان اینكه وظیفه قانونی یك نماینده وضع قوانین، نظارت بر حسن اجرای قانون و در کل اظهارنظر در تصمیم های كلان كشور و نظام جمهوری اسلامی است، تصریح کرد: وکلای مردم در بهارستان باید بتوانند در مجلس به عنوان یك صاحب نظر از حقوق ملت دفاع كنند.


حجت الاسلام والمسلمین پورمحمدی ادامه داد: همه منتخبان ملت در انتخابات اخیر، از هر جناح سیاسی که باشند، اکنون نماینده همه ملت هستند و بایستی مصالح و منافع ملی را مدنظر قرار دهند، انتخابات مجلس شورای اسلامی به پایان رسیده و نتایج قطعی اعلام شده است، اکنون زمان آغاز رفاقت و تحکیم وحدت در جامعه است.


وی ادامه داد: نمایندگان منتخب باید تحقق آرمان های نظام و پیروی از خط مشی امام راحل و رهبر معظم انقلاب را جزء اهم برنامه های خود قرار داده و رسیدگی به امور كلان كشور، استان و حوزه انتخابیه را اولویت بندی كنند تا پس از چهار سال كارنامه درخشانی از خود بجای بگذارند.


نماینده خبرگان رهبری با تأکید بر این‌که مردم انتظار رسیدگی به مشکلات از سوی منتخبان خود را دارند، افزود: امانت‌ داری از آرای ملت رسالت خطیری است که باید با تلاش شبانه روزی از سوی نمایندگان مجلس مورد توجه ویژه قرار گیرد./935/302/ب2

 

ارسال نظرات