۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۶
کد خبر: ۴۲۳۲۲۲
نایب رییس کمیسیون برنامه و بودجه:

تندروها نمی گذاشتند برجام تصویب شود کار را به هیأت رییسه کشاندیم

نایب رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که اگر بنده نبودم برجام به تصویب نمی رسید، گفت:یکی از افتخارات من تصویب برجام است.
منادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، علی رضا منادی نایب رییس کمیسیون برنامه و بودجه، امروز در نشست خبری با حضور خبرنگاران، با بیان این‌که یکی از بزرگ ترین افتخارات من رأی به برجام است، اظهار داشت: برجام بسیاری از خطرات را از کشور رفع کرد.

 

وی با بیان این‌که نباید تنها به جنبه های اقتصادی برجام توجه کرد و از جنبه های سیاسی آن چشم پوشید، ابراز داشت: قطعنامه های وحشتناکی علیه ایران به تصویب رسیده بود که از جمله آن حق استفاده از گزینه نظامی علیه نظام اسلامی ایران بود.

 

منادی ادامه داد: این به این معناست که اگر کشوری مثل افغانستان به ایران حمله می کرد، تمام دنیا از او حمایت خواهد کرد، برجام قطعنامه های بسیاری را که علیه ایران بود را لغو کرد، اما هنوز دشمنی یهود با ایران ادامه دارد.

 

وی مدعی شد که هدیه آوردن قرآن توسط پوتین برای رهبر انقلاب از برکات برجام است!

 

نایب رییس کمیسیون برنامه و بودجه با بیان این‌که اگر بنده نبودم برجام به تصویب نمی رسید، ادامه داد: در زمان تصویب برجام در مکه برای حج بودم که آرا در هیات رییسه مساوی بود، از حج بازگشتم و با 7 به 5 برجام را به تصویب رساندیم و این از افتخارات بنده است.

 

وی با بیان این‌که برخی تندروها در کمیسیون بررسی برجام نمی گذاشتند برجام تصویب شود، ادامه داد: از این رو کار را به هیأت رییسه کشاندیم، اصولا و بر اساس قانون باید به کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ارجاع می شد، ولی به هیأت رییسه کشاندیم.

 

نماینده مردم تبریز با تأکید بر میانه روی و اعتدال، اظهار داشت: بنا بر روایتی اگر خداوند بنده ای را دوست داشته باشد او را معتدل می آفریند، بنده معتقد به میانه روی و اعتدال در سیاست هستم، رفع مشکلات کشور در گرو پیروی از اعتدال است.

 

وی با اشاره به ساختار اداره کشور و فساد در آن ادامه داد: با وجود این فساد ها که کم کم تا وزرا نیز کشانده می شود، حتی دولت حاضر نیز موفق نخواهد شد./854/پ202/ج

ارسال نظرات