۲۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۹
کد خبر: ۳۲۵۱۱۴
آیت الله مجتهد شبستری تأکید کرد؛

ایران اسلامی برای تأمین امنیت به توسعه موشک های بالستیک ادامه می دهد

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه تبریز تداوم برنامه موشکی کشور در راستای تأمین امنیت و اقتدار را مورد اشاره قرار داد و گفت: ایران اسلامی برای تامین امنیت و آرامش کشور و تقویت بنیه دفاعی خود به توسعه موشک‌های بالستیک ادامه خواهد داد.
آيت الله شبستري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، آیت الله محسن مجتهد شبستری، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه تبریز با تأکید بر اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی و اقدام و عمل مجدانه در تحقق این رهنمود رهبر انقلاب اظهار داشت: اقتصاد مقاومتی سیاست روشن توسعه اقتصادی کشور است.


وی با بیان این‌که ضرورت دارد برای عملیاتی کردن سیاست های اقتصاد مقاومتی یک قرارگاه فرماندهی تشکیل شود، ابراز داشت: برای اقدام و عمل در راستای اقتصاد مقاومتی خلاء های موجود در مسیر اقتصادی مقاوم باید پر شود.


امام جمعه تبریز با تأکید گذر از شعار و ورود در عرصه عمل، اذعان داشت: لازم است خلأهای موجود در اجرای اقتصاد مقاومتی از میان برود تا شاهد افزایش تولید داخلی و همچنین ایجاد اشتغال برای جوانان این کشور باشیم.


وی بیان این‌که رهنمود های رهبر معظم انقلاب در حقیقت چراغ راه پیشرفت و توسعه کشور و سیاست روشن نظام است، خاطرنشان کرد: اصول حرکت و چار چوب توسعه کشور توسط ایشان تعیین و بر پایه اصول انقلاب تبیین می شود.


عضو خبرگان رهبری با اشاره به بد عهدی و غیر قابل اعتماد بودن دولت استکباری آمریکا، ادامه داد: آمریکا به تعهدات خود در مسأله برجام عمل نکرد، و هنوز مرکب آن خشک نشده بد عهدی و غیر قابل اعتماد بودن خود را به اثبات رساند.


وی با بیان این‌که هنوز نتایج برجام هسته ای مشهود نشده و به تعهدات خود عمل نکرده اند، افزود: اقدام عملی در راستای برجام دیده نشده است، اما آنان برای برجام موشکی خیز برداشته‌اند و تلاش دارند با برجام دیگر با گذر از برجام هسته‌ای به برجام موشکی برسند و این خوابی غیر قابل تعبیر برای آن ها است.


رییس شورای عالی مجمع جهانی اهل بیت(ع) تداوم برنامه موشکی کشور در راستای تأمین امنیت و اقتدار را مورد اشاره قرار داد و گفت: ایران اسلامی برای تامین امنیت و آرامش کشور و تقویت بنیه دفاعی خود به توسعه موشک‌های بالستیک ادامه خواهد داد.


وی با اشاره به حوادث اخیر در جبهه مقاومت سوریه و پیروزی‌های اخیر در نبرد گرو های تروریستی داعش تصریح کرد: برای تأمین منافع آل سعود و رژیم صهیونیستی در منطقه ، 83 کشور در برابر حکومت قانونی سوریه و خواست مردم آنها ایستاده‌اند.


امام جمعه تبریز با تأکید بر حضور ملت ها در تعیین سرنوشت کشور، انتخابات پر شور در سوریه را مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: با وجود  فشارها و محدودیت‌ها فراوان علیه مردم سوریه، انتخابات پرشوری را رقم زدند، سایر کشورهای عربی با انتخابات سرنوشت ملت را به خود آن ها بسپرند.


وی با اشاره به بیانیه پایانی سازمان همکاری‌های اسلامی علیه جبهه مقاومت اسلامی و حزب الله لبنان، ابراز داشت: در این بیانیه با تلاش آل سعود بنده هایی علیه جبهه مقاومت گنجانده شد، جبهه مقاومت با تمام قدرت در مسیر آرمان های اسلام خواهد ایستاد.


آیت الله شبستری با بیان این‌که ذکر شعار «مرگ بر آل سعود» در کنار شعار های ضد استکباری  از سوی مردم بی دلیل نیست، افزود: جواب ایران به هرگونه تهدیدی از سوی عربستان و اقدامات خصمانه آنان کوبنده و سخت خواهد بود./854/پ201/ج1

ارسال نظرات