۲۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۷
کد خبر: ۳۲۴۷۷۶
معاون اول رییس پارلمان تونس:

نبرد مسلمانان با اسرائیل به خاطر اشغال فلسطین و مقدسات آن است

خبرگزاری رسا ـ معاون اول رییس پارلمان تونس تاکید کرد که نزاع عربی اسلامی با رژیم صهیونیستی نزاعی دینی نیست، بلکه نزاع با رژیم استعمارگری است که سرزمین و مقدسات فلسطین را غصب کرده است.
عبدالفتاح مورو، نائب اول رئيس پارلمان تونس و يکي از بنيانگذاران جنبش نهضت

 

به گزارش خبرگزاری رسا، عبدالفتاح مورو، معاون اول رییس پارلمان تونس و یکی از بنیانگذاران جنبش نهضت در سخنانی در همایش فرهنگی «اسلام و چالش های معاصر» در اردن با حضور صدها شخصیت آکادمیک، اندیشمندان، علما، سیاستمداران و شخصیت های پارلمانی اردنی تصریح کرد که رژیم صهیونیستی با سحر بر ما غلبه نکرده است، بلکه علم، دانش و استفاده از تفرقه و اختلافات امت اسلام موجب شده است تا این رژیم بر ما غالب شود، بنابراین ماهم باید نسل های آینده را برای دفاع از مساله فلسطین و بازپس گیری این سرزمین مقدس پرورده و آماده کنیم.

 

مورو افزود: رژیم اشغالگر قدس می خواهد وانمود کند که حامی و مدافع یهودیان جهان است حال آنکه بیش از 3 چهارم یهودیان جهان خارج از فلسطین اشغالی زندگی می کنند.

 

وی گفت: باید از همبستگی پارلمان های بین المللی با مساله فلسطین به بهترین نحو ممکن بهره برداری کرد، زیرا حدود 90 درصد از پارلمان های جهان اقدام به تحریم رژیم صهیونیستی کرده اند./994/ب102/د

ارسال نظرات