۲۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۶
کد خبر: ۳۲۴۰۲۱
امام جمعه نیکشهر:

تحقق اقتصاد مقاومتی، مستلزم ایمان، آگاهی و همت است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه شهرستان نیکشهر با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی با شعار محقق نمی‌شود، گفت: تحقق اقتصاد مقاومتی بیش از هر چیز، مستلزم ایمان و اعتقاد قلبی، آگاهی و همت است که باید هم در سطح اجتماع و عموم مردم و هم در سطوح مختلف دولتی صورت گیرد.
لطفيان

حجت‌الاسلام احمد لطفیان سرگزی، امام جمعه شهرستان نیکشهر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، گفت: مسأله اقتصاد مقاومتی یکی از دغدغه‌ها و مطالبات مقام معظم رهبری است که در نامگذاری سال نو هم مجددا مورد تأکید قرار داده و با عبارت « اقدام و عمل» این پیام را رساندند که اقتصاد مقاومتی نیازمند تلاش است و با صحبت محقق نمی‏شود.


امام جمعه شهرستان نیکشهر افزود: وقتی ولی فقیه و امام امت مطالبه‌ای دارند، وظیفه امت تبعیت و لبیک گفتن به فرمان رهبر است، بنابراین مسؤولان دولتی و عموم مردم باید هر یک وظایف خود را در قبال مسأله اقتصاد مقاومتی بدانند و به آن عمل کنند.


وی اظهار کرد: اجرای اقتصاد مقاومتی نیازمند اعتقاد قلبی است که با کسب آگاهی به‌دست می‌آید، بنابراین قبل از هر چیز باید اهمیت و ضرورت آن بیان و سپس برای اجرای عملی آن برنامه‌ریزی شود و راهکارها ارائه شود.


حجت‌الاسلام لطفیان سرگزی عنوان کرد: افزایش کیفیت تولیدات داخلی، مناسب بودن قیمت این کالاها در مقایسه با نمونه‌های خارجی، شناسایی ظرفیت‌ها، اعتماد و اتکاء به جوانان و استعدادهای درونی از جمله مواردی است که باید مورد توجه قرار گیرد.


وی در ادامه افزود: از دیگر دغدغه‌های اصلی مقام معظم رهبری، پایبندی به آرمان‌های امام(ره) و شهداست و همه آحاد جامعه، اعم از مسؤولان و مردم باید فارغ از حزب و جناح، به تداوم انقلاب و سربلندی ایران اسلامی بیندیشند.


امام جمعه شهرستان نیکشهر بیان کرد: لازمه انقلابی بودن، عمل و تلاش بی‏وقفه است؛ نه فقط حرف و شعار و سیاه‏ ‌نمایی‏‌های پوچی که تنها در عرصه نزاع های حزبی و گروهی کاربرد دارد./831/303/ب1

ارسال نظرات