۱۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۲
کد خبر: ۳۲۳۸۵۳

دبیرکل جنبش اهل حق عراق نسبت به ناامنی داعش در بغداد هشدار داد

خبرگزاری رسا ـ دبیر کل جنبش اهل حق عراق با اشاره به آخرین تحولات عراق خاطرنشان کرد که در مرحله اول باید امنیت بغداد تامین شود سپس به فکر آزادسازی سایر مناطق باشیم.
حجت الاسلام شيخ قيس الخزعلي، دبيرکل جنبش اهل الحق عراق

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در عراق، حجت الاسلام شیخ قیس خزعلی، دبیرکل جنبش اهل حق عراق در مصاحبه با خبرنگاران به بررسی آخرین رویدادهای امنیتی و سیاسی این کشور پرداخت و گفت: مسؤولان و مجاهدان عراقی باید تلاش مضاعفی را برای پاکسازی شهر الکرمه، الفلوجه و حومه بغداد از لوث جریان تروریستی و تکفیری داعش انجام دهند.


وی افزود: برخلاف اخبار انتشار یافته مبنی بر محاصره شهر الفلوجه، این شهر از سوی نیروهای امنیتی و بسیج مردمی به طور کامل محاصره نشده است.


دبیرکل جنبش اهل حق عراق خاطرنشان کرد: با توجه به تحرکات جریان تروریستی داعش در استان‎های جنوبی عراق و حساسیت که در جنوب بغداد وجود دارد نباید فعلا اقدامی برای آزادی موصل انجام شود زیرا خطرهای جبران ناپذیری درپی خواهد داشت.


وی ادامه داد: داعش در روزهای اخیر تحرکات بسیاری در حومه بغداد داشته و صدها تن از اعضای این جریان تروریستی را برای عملیات‎های مختلف مانند انتحاری و ماشین‎های بمب گذاری مستقر کرده است.


حجت الاسلام خزعلی تصریح کرد: وجود منطقه بوره در حومه بغداد موجب شده است که پایتخت عراق با خطرهای جدی مواجه شود بنابراین باید اول به طور کامل امنیت بغداد را تامین کنیم بعد به فکر آزادسازی سایر مناطق بیفتیم./994/ب902/د

ارسال نظرات