۲۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۹
کد خبر: ۳۲۱۵۹۶
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر:

خدامحوری و دفاع از حریم ولایت از ویژگی های ممتاز حضرت زهرا است

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر در سخنانی به مناسبت شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) خدامحوری، دفاع از حریم ولایت و تربیت فرزندانی برای دفاع از اسلام را از ویژگی های ممتاز ایشان عنوان کرد.
حجت الاسلام سروستاني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر حجت الاسلام عبدالرضا سروستانی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر امروز در جمع خبرنگاران ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) بر لزوم اهتمام بیشتر به تبیین و ترویج سیره و سبک زندگی اهل بیت عصمت و طهارت شد.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: از ویژگی های ممتاز حضرت فاطمه زهرا (س) ولایتمداری، بعد اجتماعی، خانه داری، تربیت فرزندان، حجاب و عفاف بود.

 

وی با اشاره به تلاش ها و فداکاری های حضرت زهرا (س) در پاسداری از اسلام تاکید کرد: زندگی ایشان گواهی بر این مدعا است که در دفاع از حریم ولایت، تازیانه می‌خورد و فرزندان خود را برای دفاع از اسلام تربیت می‌کند.

 

حجت الاسلام سروستانی با بیان این که اگر زندگی‌های ما بر اساس خدامحوری باشد، به اوج رضایت الهی می‌رسیم افزود: اگر دنبال دستیابی به رضایت الهی و سعادت دنیا و اخرت هستیم جز پیمودن مسیر قرآن کریم و اهل بیت عصمت و طهارت نداریم و جز این دو ریسمان بزرگ راهی وجود ندارد.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر با تاکید بر لزوم در کنار هم قرار گرفتن قرآن کریم و عترت اضافه کرد: قرآن منهای عترت می شود مثل اوضاعی که برخی کشورهای اسلامی دچار آن شده اند در این کشورها حکومت به ظاهر اسلامی است ولی دست انها در دست قاتلان مسلمین به ویژه رژیم غاصب صهیونیستی و گروه ها و جریانات تکفیری است و با ان ها پیمان می بندند.

 

وی عنوان کرد: اسلام منهای اهل بیت با فرهنگ نورانی پیامبر اسلام (ص) فاصله دارد و اگر قرآن و عترت همراه یکدیگر باشند و سرلوحه کار قرار بگیرند می شود اسلامی که انقلاب اسلامی دنبال ان است.

 

حجت الاسلام سروستانی انس و الفت با قرآن کریم را ویژگی ائمه اطهار دانست و افزود: اساس زندگی اهل بیت عصمت و طهارت (ع) بر اساس تعالیم قرآنی بود./833/202/ب3

ارسال نظرات