۲۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۹
کد خبر: ۳۲۱۴۵۸
امام جمعه میانه:

تقویت بنیان های اعتقادی نوجوانان ضرورت دارد

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام حامدی خواستار تقویت بنیان های اعتقادی نوجوانان از سوی خانواده ها شد و گفت: نباید از آسیب های رواج سکولاریسم در جامعه اسلامی ایران غافل شویم.
حجت الاسلام حامدي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام محمدرضا حامدی، امام جمعه میانه عصر امروز در جمع مسؤولان این شهرستان اظهار داشت: مردم ایران با حضور پرشور در انتخابات هفتم اسفند، وفاداری خود به نظام و رهبری را اعلام کردند، امروز وظیفه مسؤولان است که پاسخ این وفاداری را با خدمت‌گزاری نشان دهند.

 


وی با تأکید بر این‌که خدمت بی‌منت به مردم و عمل به وعده‌های انتخاباتی دو رسالت مهم مسؤولان دولتی و نمایندگان منتخب مردم است، خاطرنشان کرد: خدمت صادقانه به مردم، عدالت، سلامت اقتصادی و مبارزه با فساد، خدمت و خردگرایی در کنار استفاده از ظرفیت درونی کشور از دیگر شاخصه های یک دولت مطلوب است.

 


حجت الاسلام حامدی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این‌که دشمنان اسلام و تشیع به دنبال جدایی دین از سیاست و گسستگی میان جوانان و آموزه های الهی هستند، اظهار داشت: دین مبین اسلام به عنوان بهترین و کامل ترین دین، نقشه راه را برای مسیر زندگی مسلمانان نشان می دهد.

 


وی با بیان این‌که توسل به ائمه اطهار(ع) و پیروی از آموزه های دین اسلام ، بازدارنده از گمراهی و ضلالت است، افزود: بدترین امت پیامبر در نزد خداوند متعال، کسانی هستند که در عین بهره مندی از تمامی نعمت ها از جمله نعمت امنیت در جامعه، قدردان نبوده و تحمل کمترین کاستی را ندارند.

 


امام جمعه میانه به توطئه وسیع دشمنان نظام برای دین زدایی از جامعه اسلامی ایران با ترویج سکولاریسم اشاره کرد و افزود: این توطئه با سه مرحله به صورت خطرناک در حال اجراست؛ در مرحله اول طرح کرده اند که دین برای آخرت است، در مرحله دوم می گویند که دین شامل دنیا هم می شود و فقط مسائل فردی را شامل می شود و در مرحله سوم بحث جدایی دین از سیاست را مطرح می کنند.

 


حجت الاسلام حامدی با تاکید بر این‌که نباید از آسیب های رواج سکولاریسم در جامعه اسلامی ایران غافل شویم، خواستار تقویت بنیان های اعتقادی نوجوانان از سوی خانواده ها شد و افزود: دراین زمینه خانواده ها نباید فقط به امید آموزش و پرورش باشند بلکه خود باید وارد عمل شوند./935/203/ب1

ارسال نظرات