۲۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۲
کد خبر: ۳۲۱۳۱۹

برگزاری جلسه بین الادیان در کانزاس آمریکا

خبرگزاری رسا ـ با فراگیر شدن اسلام هراسی در آمریکا، مسلمانان با جلسات مختلف و روشنگری سعی در مبارزه با این پدیده را دارند.
مسلمانان آمريکا

 

به گزارش خبرگزرای رسا، در جلسه ای تحت عنوان آمریکن پابلیک اسکوئر در شهر مترو در ایالت کانزاس، مشکلات و بحث های مبتلا به در آمریکا مورد بررسی قرار گرفت.

 

از جمله ای موضوعات می توان به امنیت ملی و محلی ایالت، بحران پناهجویان سوری و از هم بحث برانگیزتر، کاربرد شریعت اسلامی در جامعه آمریکا اشاره کرد.

 

مهناز شبیر یکی از زنان مسلمان شهر مترو در این رابطه گفت: بهترین راه برای مردم (آمریکا)، با هر موقعیت و جایگاهی این است که درباره موضاعات مختلف تحقیق کرده و دانش یابند.

 

وی که محقق و فعال در زمینه فعالیت های بین الادیانی است، در نشست آمریکن پابلیک اسکوئر حضور یافته و درباره شرایط مسلمان بودن در آمریکا به ویژه شهر مترو سخنرانی کرد.

 

این بانوی مسلمان بعد از موضوع زندگی مسلمانان در مترو، تاکید کرد: بسیار مهم است که پیروان ادیان درباره یکدیگر بیشتر بدانند و امید است که این دانش به اعتلا یافته و فراگیر شود.

 

به تازگی بعد از فراگیر شدن اسلام هراسی در آمریکا، مسلمانان این کشور تلاش دارند که با نشست های مختلف با آن مبارزه می کنند./847/ب903/د

ارسال نظرات