۱۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۱:۲۲
کد خبر: ۳۲۰۸۳۶

آموزش مجازی زائران عتبات به روز رسانی شد

خبرگزاری رسا ـ سامانه آموزش مجازی زائر وابسته به حوزه نمایندگی ولی فقیه در امورحج و زیارت در راستای آموزش زائران حج، عمره و عتبات عالیات در فضای مجازی با برنامه های ویژه از جمله بسته های آموزشی، کلاس های آنلاین (برخط) و سامانه پیام کوتاه به روز رسانی شد.
کربلا

به گزارش خبرگزاری رسا، سامانه آموزش مجازی زائر وابسته به حوزه نمایندگی ولی فقیه در امورحج و زیارت در راستای آموزش زائران حج، عمره و عتبات عالیات در فضای مجازی با برنامه های ویژه از جمله بسته های آموزشی، کلاس های آنلاین (برخط) و سامانه پیام کوتاه به روز رسانی شد.

 

بسته های آموزشی ویژه زائران حج و عتبات عالیات توسط اساتید و کارشناسان مجرب بعثه مقام معظم رهبری، تدریس، تهیه و تدوین شده است.

 

موضوعات متنوعی از جمله اخلاق و آداب سفر، احکام عمومی، شیعه شناسی، تجوید و صحیح خوانی قرآن، مکالمه عربی، تاریخ اسلام و سیره امامان (ع)، سلامت در سفر، آشنایی با اماکن زیارتی عراق، آداب زیارت عتبات عالیات و شناخت کشور عراق، آماده و در سامانه آموزش زائر جهت استفاده زائران گرامی بارگزاری شده است.

 

همچنین کلاس‌های آنلاین در زمینه‌های مختلف در خدمت زائران عزیز است که می‌توانند به صورت ارتباط مستقیم با اساتید و کارشناسان در ارتباط باشند.

 

زائران گرامی می توانند با مراجعه به سامانه آموزش مجازی زائران به نشانیzaer.hajj.irدر این سامانه ثبت نام کرده و از امکانات آن استفاده نمایند.

 

همچنین زائران گرامی می توانند با عضویت در کانال تلگرامی زائر به نشانی telegram.me/zaer_hajj_ir از مطالب این کانال در آینده نزدیک استفاده کنند.

 

سامانه پیامک 3000828881 نیز آماده دریافت سوالات، نظرات و پیشنهادهای زائران گرامی است./1330/د102/ی

منبع: پایگاه اطلاع رسانی حج

ارسال نظرات