۱۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۰
کد خبر: ۳۲۰۷۱۰
رییس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه تهران:

نامه رهبر انقلاب متوجه قلب پاک جوانان است

خبرگزاری رسا ـ رییس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه تهران گفت: در دنیای امروز که همه توجهات به سمت قدرت‌های بین المللی است رهبر معظم انقلاب توجه خود را به سوی جوانان غربی مبذول داشته چرا که قلب اکثر جوانان به سمت و سوی حق گرایش دارد.
کلانتري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام کلانتری رییس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه تهران، پیش از ظهر امروز در نشست خبری هم اندیشی علمی اسلام و جوان غربی، که در دانشکده ادبیات دانشگاه تهران برگزار شد، گفت: نامه رهبر معظم انقلاب به جوانان غربی نقطه عطفی در دنیای امروز است.

 

وی افزود: دنیای امروز به علت خشونت جریانات تکفیری در شرایط بسیار بدی است که گویا همه جریانات آن به سمت مقابله حق و باطل سیر داده می‌شود.

 

رییس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه تهران عنوان کرد: امروز استکبار جهانی و هم‌پیمانان او تمام تلاش خود را بکار گرفتند که تا پیام حق اسلام به گوش مردم دنیا نرسد.

 

حجت‌الاسلام کلانتری اظهار داشت: در وضعیت کنونی دنیا که استکبار جهانی حق و باطل را جابه‌جا کرده و به مردم معرفی می‌کنند رهبر معظم انقلاب پیام خود را در غالب نامه‌ای به گوش جوانان دنیا می‌رساند.

 

وی بیان داشت: در دنیای امروز که همه توجه‌ها به سمت قدرت‌های بین‌المللی است رهبر معظم انقلاب توجه خود را به سوی جوانان غربی مبذول داشته است چرا که قلب اکثر جوانان به سمت سوی حق گرایش دارد.

 

رییس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه تهران ابراز داشت: وجود گروه‌های تکفیری نظیر داعش ریشه در برخی جریانات اعتقادی همچون وهابیت دارد که از جانب استکبار جهانی حمایت و پشتیبانی می‌شود که جوانان در هر نقطه‌ای از دنیا باید نسبت این جریانات اطلاعات کافی را کسب کنند./807/202/ب1

ارسال نظرات