۱۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۱
کد خبر: ۳۲۰۰۸۸
نماینده خبرگان رهبری:

خلف وعده منتخبان ملت سبب بدبینی مردم نسبت به کلیت نظام می‌شود

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام والمسلمین پور محمدی با تأکید بر این‌که منتخبان ملت در مجلس شورای اسلامی رسالت خطیری در تحقق وعده‌های داده شده دارند، گفت: خلف وعده موجب بدبینی مردم نسبت به کلیت نظام خواهد بود.
حجت الاسلام و المسلمين پورمحمدي، عضو خبرگان رهبري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام والمسلمین محمدتقی پور محمدی، نماینده مردم آذربایجان‌شرقی در مجلس خبرگان رهبری امروز در دیدار جمعی از مسؤولان شهرستان مراغه با تقدیر از حضور پرشور مردم در انتخابات 7 اسفند، اظهار داشت: پیروز اصلی این حماسه بزرگ سیاسی، ملت ایران هستند.


وی افزود: اراده و خواست ملت هاست که در سرنوشت آنها تاثیرگذار است، باید به آرای ملت احترام گذاشت و حضور در صحنه مردم را ذخیره‌ای ارزشمند برای تداوم ارزش‌ها و آرمان های انقلاب اسلامی ایران دانست.


امام جمعه مراغه از حمایت مردم شهرستان مراغه در جریان انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری تشکر کرد و افزود: من چه امام جمعه و یا عضو خبرگان رهبری باشم و چه نباشم سرباز نظام مقدس اسلامی و ولایت هستم و بر آن افتخار می‌کنم.


حجت الاسلام والمسلمین پور محمدی در بخش دیگری از سخنان خدمت‌گزاری بی‌منت را وظیفه مسؤولان نظام دانست و گفت: هر منصب، پست و مقام امانتی بیش نزد مسؤولان نیست، به عبارت دیگر مسؤولان نظام در دوران مدیریت باید نهایت تلاش را در جهت خدمتگزاری به مردم داشته باشند.


وی افزود: اگر نظام به دنبال حضور حداکثری مردم در انتخابات بود، باید اعلام کرد که ملت با لبیک به ندای رهبری در صحنه حاضر شدند و اعلام وفاداری کردند، امروز وظیفه مسؤولان و دولت است که به مشکلات مردم رسیدگی کند.


نماینده مردم آذربایجان‌شرقی در مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر این‌که منتخبان ملت در مجلس شورای اسلامی رسالت خطیری در تحقق وعده‌های داده شده دارند، گفت: خلف وعده موجب بدبینی مردم نسبت به کلیت نظام خواهد بود./935/203/ب1

ارسال نظرات