۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۸
کد خبر: ۳۱۹۳۱۰

مقتدا صدر به نیروهای نظامی خود آماده باش داد

خبرگزاری رسا ـ رهبر جریان صدر درپی تهدید بغداد از سوی داعش به نیروهای نظامی خود آماده باش داد.
مقتدا صدر رهبر جريان صدر عراق

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در عراق، حجت الاسلام سید مقتدا صدر، رهبر جریان صدر عراق، امروز در پاسخ به سوال یکی از اعضای این جریان که نسبت به حمله احتمالی جریان تروریستی داعش به بغداد هشدار داده بود، گفت: ما بارها نسبت به خطرهای احتمالی نسبت به بغداد تذکر داده بودیم ولی متاسفانه هیچ کس به آن توجه نکرد.


وی بر ادامه پروژه اصلاح جهادی برای دفاع از عراق و بغداد تاکید کرد و افزود: ما برای تامین امنیت مردم بغداد به نیروهای «سرایا السلام» دستور می دهیم که نسبت به هر گونه خطر احتمالی در این شهر برای دفاع از مردم آماده باشند.


رهبر جریان صدر عراق تصریح کرد: حکومت عراق نیز باید به جای جمع کردن مال و ثروت، نسبت به خطری که بغداد را تهدید می کند، هوشیار باشد.


وی بار دیگر بر طرح اصلاحاتی که جریان صدر چند روز گذشته به دولت عراق ارائه کرده بود، تاکید کرد و اظهار داشت: ما از درخواست اصلاح سیاسی و دولتی چشم پوشی نمی‌کنیم و خواستار تغییرات اساسی برای همه احزاب و دور کردن شبح طائفه‌گری از عراق هستیم.


گفتنی است که جریان تروریستی داعش در روزهای گذشته حمله‎های متفرقی را به منطقه ابوغریب واقع در غرب بغداد کرده است که رزمندگان عراقی توانستند تعدادی از آنان را که غالبا از کشورهای خارجی بودند را بازداشت کنند./994/ب902/د

ارسال نظرات