۰۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۷
کد خبر: ۳۱۸۴۱۱
مدیر مدرسه باقرالعلوم رامهرمز:

حمایت رسانه‌های غربی از برخی افراد، نشان از سلامت انتخابات در نظام اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ مدیر مدرسه باقرالعلوم رامهرمز با اشاره به حمایت دشمنان از برخی نامزدهای انتخاباتی، گفت: این اقدام نشان از صحت و صلاحیت انتخابات و نقش تعیین کننده رأی مردم دارد.
انتخابات

حجت الاسلام سامی منصوری، مدیر مدرسه باقرالعلوم رامهرمز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به در پیش بودن همزمان انتخابات مجلس خبرگان رهبری و شورای اسلامی و تفاوت کاری و اساسی بودن آنها اظهار داشت: مجلس خبرگان رهبری بحث انتخاب رهبری و ولی فقیه به عنوان سکاندار نظام اسلامی و کل کشور را بر عهده دارد.

 

مدیر مدرسه باقرالعلوم رامهرمز با بیان این که مجلس شورای اسلامی بحث قوانین داخلی کشور را که رشد و جهت دهنده کشور هستند، بر عهده دارد، افزود: انتخاب نمایندگان مجلس خبرگان رهبری نشان دهنده آن است که اصل نظام اسلامی که همانا رهبری است به وسیله انتخابات و از سوی مردم تعیین می شود.

 

حجت الاسلام منصوری در ادامه گفت: قوانین مجلس شورای اسلامی که از سوی نمایندگان به تصویب و مورد پذیرش و التزام مردم قرار می گیرد؛ نیز نشان از نقش مردم در انتخابات دارد و اجرای این گونه انتخابات در نظام اسلامی دال بر اهمیت اسلام به نظر مردم است.

 

این مقام مسؤول با بیان این که در جمهوری اسلامی ایران به واسطه انتخابات نظرخواهی مردم صورت می گیرد، ابراز داشت: در نظام اسلامی افراد خاصی برای مردم تعیین تکلیف نکرده و همه مردم دخیل هستند و برگزاری پرشور انتخابات نشان دهنده سلامتی و همراهی مردم با نظام اسلامی است.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: شرکت و استقبال پرشور مردم در انتخابات مجلس خبرگان رهبری و شورای اسلامی افزون بر بیان سالم بودن انتخابات، نشان از پذیرش و تبعیت از رهبر معظم انقلاب و قوانین مصوب و موجود جمهوری اسلامی ایران است.

 

مدیر مدرسه باقرالعلوم رامهرمز با بیان این که در انتخابات نظر مردم اجرا می شود، افزود: استقلال کشور وابسته به مردم بوده و پذیرش قوانین و رأی دهی به آنها دلیلی است بر اداره کشور با قوانین خودی و مستقل در آنها و حضور پررنگ مردم نشان از تأیید بیشتر استقلال کشور است.

 

حجت الاسلام منصوری با اشاره به شیطنت بازی های غربی ها و رسانه های حامی آنها در حمایت از کاندیداهای خاص، گفت: این اقدام نشان از اقرار آنها بر صلاحیت و صحت انتخابات نظام اسلامی و نقش تعیین کننده رأی مردم دارد.

 

این مقام مسؤول حمایت رسانه های غربی از جریان و کاندیدای خاص و سوق دادن مردم به انتخاب چنین فردی را شاهدی بر اقرار دشمن بر اهمیت مردم و رأی آنها دانست و اظهار داشت: مخالفت با برخی کاندیداها نیز دلیلی بر فعالیت‌های درست، مؤثر و جهت دهی منطقی آنها و عکس خواسته‌های دشمنان است.

 

وی با بیان این که دشمن همچون شیطان مانع از انجام عمل اشتباه و نامناسب نمی شود، ابراز داشت: دشمن با آگاهی از اقدام افرادی که به جهت‌دهی مؤثر و منطقی هستند به مخالفت با آنها برخواسته است در حالی که ملت ایران عکس گفته های آنها عمل کرده است.

 

مدیر مدرسه باقرالعلوم رامهرمز، نامزدهای انتخاباتی را به قانون مداری و حرکت در مسیر آن سفارش کرد و افزود: اخلاق انتخاباتی همان رعایت قانون مداری و حرکت در مسیر آن بوده و رأی آوری برخلاف حرکت در مسیر قانون اساسی ناشدنی است./9456/302/ب2

ارسال نظرات