۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۱
کد خبر: ۳۱۶۴۵۱

نظام جامع فرهنگی عتبات عالیات تدوین شد

خبرگزاری رسا - حجت الاسلام احمدی از تدوین نظام فرهنگی و جامع عتبات عالیات خبر داد و گفت: به زودی این سند راهبردی به همراه دستورالعمل‌های لازم ابلاغ خواهد شد.
حجت‌الاسلام والمسلمين حميد احمدي، مدير آموزش معاونت فرهنگي بعثه مقام معظم رهبري

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام و المسلمین حمید احمدی، مدیر آموزش معاونت فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری، در گفت وگویی در شهر مقدس کربلای معلا، اظهار داشت: انسجام و نظم خوبی در برنامه‌های بعثه مقام معظم رهبری در عراق حاکم است.

 

وی با بیان این‌که جلب رضایت زائران بایستی در اولویت همه امور بعثه مقام معظم رهبری قرار بگیرد، افزود: بر این اساس در گزینش و آموزش روحانیان و مداحان کاروان‌های زیارتی عتبات عالیات بیش از گذشته دقت‌نظر صورت می گیرد تا زائران نهایت بهره معنوی را از این سفر داشته باشند.

 

حجت الاسلام والمسلمین احمدی در بخش دیگری از سخنان خود از تدوین نظام فرهنگی و جامع عتبات عالیات خبر داد و گفت: به زودی این سند راهبردی به همراه دستورالعمل‌های لازم ابلاغ خواهد شد.

 

مدیر آموزش معاونت فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری قطعا این سند به مرور زمان نیازمند به روزرسانی است، از این رو نیازمند همکاری و همفکری دست‌اندرکاران فعال در بعثه مقام معظم رهبری عراق هستیم.

 

وی در پایان بر تعامل و هماهنگی حداکثری میان واحد‌های مختلف بعثه مقام معظم رهبری در عراق تأکید کرد و گفت: خوشبختانه ارتباط و صمیمیت خوبی میان همکاران برقرار است که همین مسأله موجب نظم و کیفیت مطلوب برنامه های فرهنگی و تبلیغی در عتبات می باشد./1330/د102/ی

منبع: پایگاه اطلاع رسانی حج

ارسال نظرات