۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۵
کد خبر: ۳۱۶۰۸۷
مسؤول نمایندگی حوزه علمیه خراسان شمالی:

شرکت گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن چشم استکبار جهانی را کور می‌کند

خبرگزاری رسا ـ مسؤول نمایندگی حوزه علمیه خراسان شمالی گفت: شرکت گسترده مردم در راهپیمایی بیست و دوم بهمن‌ماه، چشم استکبار و ایادی آن‌که در قالب نفاق و نفوذ به این نظام طمع دارند را کور می‌کند.
حجت الاسلام سالاري

حجت‌الاسلام حجت سالاری مکی، مسؤول نمایندگی حوزه علمیه استان خراسان شمالی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در بجنورد، با گرامیداشت فرارسیدن یوم‌الله 22 بهمن، سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: فردا همه اقشار مردم با حضور گسترده خود در مراسم راهپیمایی و تظاهرات بیست و دوم بهمن‌ماه، بار دیگر با آرمان‌های امام راحل و شهدای اسلام و انقلاب تجدید پیمان می‌کنند.

 

وی با بیان اینکه حضور پرشور و منسجم مردم در این مراسم سبب یأس دشمنان می‌شود، افزود: باید مردم و مسؤولان دوشادوش یکدیگر در مراسم راهپیمایی و تظاهرات یوم‌الله 22 بهمن‌ماه شرکت کرده و با نمایش اتحاد و همدلی خود، دشمنان و بدخواهان نظام را مأیوس کنند.

 

حجت‌الاسلام سالاری مکی با اشاره به اینکه این مشارکت پرشور درواقع شکرگزاری مردم ایران به خاطر نعمت اسلام و انقلاب است، خاطرنشان کرد: اقشار مختلف مردم با حضور گسترده خود در مراسم گرامیداشت 22 بهمن، سالروز خشک شدن ریشه نظام شاهنشاهی و حکومت ظلم و جور پهلوی را جشن گرفته و برای نعمت انقلاب و نظام اسلامی به درگاه باری تعالی شکرگزاری می‌کنند.

 

دبیر شورای استانی حوزه‌های علمیه خراسان شمالی ادامه داد: بیست و دوم بهمن‌ماه جشن شکرگزاری این ملت به خاطر دست‌یابی به پیشرفت، اقتدار و امنیت در سایه حکومت اسلام در این سرزمین است.

 

به گفته وی حضور پرشور مردم در مراسم راهپیمایی و تظاهرات این روز درواقع مهر تأیید دیگری بر نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده و می‌توان آن را رفراندوم این نظام دانست که مردم با فریادهای خود بار دیگر با آن تجدید بیعت می‌کنند.

 

حجت‌الاسلام سالاری مکی تصریح کرد: فردا باید همه مردم اعم از زن و مرد و پیر و جوان در مراسم گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و استقرار نظام دینی در این کشور شرکت کنند تا آزادی‌خواهان و ملت‌های ستمدیده جهان ‌که چشم امید آن‌ها به این ملت و نظام است، قوت قلب بگیرند.

 

وی تصریح کرد: حضور گسترده و شرکت پرشور و شعور مردم ایران اسلامی در مراسم راهپیمایی و تظاهرات یوم‌الله بیست و دوم بهمن‌ماه سبب می‌شود تا دشمنان نظام اسلامی، استکبار و ایادی آن‌ها که در قالب نفاق و نفوذ چشم طمع به این کشور و نظام دارند، مأیوس شده و چشم طمع آن‌ها کور شود.

 

حجت‌الاسلام سالاری مکی بابیان اینکه مردم با این حضور خود بار دیگر با اسلام و ولایت‌فقیه بیعت می‌کنند، افزود: شرکت گسترده آحاد جامعه در مراسم 22 بهمن درواقع لبیک ملت به رهبری در زمینهٔ جلوگیری از نفوذ دشمنان است چراکه گام اول جلوگیری از نفوذ استکبار به کشور، حضور مردم در صحنه‌های اسلامی و انقلابی است.

 

وی با اشاره به اینکه این حضور منجر به تقویت نظام و افزایش امنیت در کشور می‌شود، خاطرنشان کرد: دشمنان ملت و نظام اسلامی به میزان حضور و مشارکت مردم در مراسم سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی چشم دوخته‌اند تا از این طریق میزان علاقه و وفاداری مردم نسبت به نظام اسلامی را بسنجند، از این ‌رو باید مشارکت مردم در این عرصه حداکثری و پرشور باشد.

 

استاد اخلاق حوزه علمیه استان خراسان شمالی تصریح کرد: در این میان جامعه روحانیت و طلاب استان نیز همان‌گونه که در مبارزات انقلابی در صف مقدم قرار داشتند، در مراسم گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب هم همانند همیشه با پیشگامی و حضور مستحکم، حمایت قاطع خود از این نظام دینی را به نمایش می‌گذارند./9314/302/ب2

ارسال نظرات