۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۴
کد خبر: ۳۱۶۰۸۰
کارشناس مسائل مذهبی:

شرکت در راهپیمایی 22 بهمن سبب حفظ و استحکام انقلاب اسلامی می‌شود

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام اسماعیلی با بیان این‌که باید انقلاب را به تمام کشورها صادر کنیم و گسترش دهیم، گفت: بزرگداشت سالگرد پیروزی انقلاب و شرکت در راهپیمایی 22 بهمن سبب حفظ انقلاب اسلامی و استحکام پایه‌های آن می شود.
پيروزي انقلاب اسلامي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، حجت‌الاسلام اسماعیلی، کارشناس مسائل مذهبی امشب در مراسم بزرگداشت یوم الله 22 بهمن در مسجد قمربنی هاشم اصفهان، گفت: باید ببینیم که قبل از انقلاب در چه جایگاهی بوده ایم و الان در چه جایگاهی هستیم، در حال حاضر 38 سال از پیروزی انقلاب اسلامی می گذرد، 8 سال جنگ تحمیلی بود و همه چیز خراب و ویران شد و ما از نو همه چیز را بازسازی کردیم.

 

وی ادامه داد: بعد از جنگ تحمیلی نوبت به بحبوبه های انقلاب و پیدایش گروهک های منافقین رسید، ولی در تمام این اتفاقات ملت ما به یاری خداوند محکم ایستاد و از نظام اسلامی دفاع کرد.

 

حجت الاسلام اسماعیلی بیان داشت: امروز به برکت انقلاب اسلامی کشور ما جزء 10 کشور اول دنیا در هسته‌ای و سلول های بنیادی و فناوری نانو است، هم چنین جزء سه کشور اول دنیا در سدسازی هستیم، قبل از انقلاب کشور ما رتبه 85 سطح علمی در دنیا را داشت ولی الان رتبه هفدهم در دنیا را دارا است.

 

کارشناس مسائل مذهبی اظهار داشت: قبل از انقلاب 29 درصد مردم باسواد بودند در حالی که الان 88 درصد مردم باسواد هستند و از نظر رشد سطح علمی در دنیا رتبه اول هستیم، در ادوات و سلاح های جنگی بعد از روسیه حرف اول را می زنیم.

 

وی ابراز داشت: در ساخت داروهای ضد سرطان جزء پیشگامان هستیم و این ها همه از برکت انقلاب اسلامی است، برخی می گویند که پس چرا با این همه پیشرفت ما اینقدر تحت فشار هستیم، باید در جواب بگوییم که ما انقلاب کردیم وخود را از سطله غربی ها آزاد کردیم و به عزت و اقتدار رسیدیم.

 

حجت الاسلام اسماعیلی گفت: غربی ها بر این عقیده اند که اگر ما آزاد باشیم انقلاب اسلامی را به سایر کشورها صادر می کنیم، اما هر چه ما را تحت فشار بگذارند ما مقاوم تر می شویم و پایبندی ما به اسلام و انقلاب بیشتر می شود، انقلاب اسلامی ما تمام نمی شود تا به انقلاب جهانی حضرت ولی عصر(ع) وصل شود.

 

وی بیان داشت: پیامبر اکرم(ص) فرمودند: «مردمی از مشرق زمین قیام می‌کنند و زمینه را برای حکومت فرزندمان مهدی(ع) آماده می‌کنند»، باید انقلاب را به تمام کشورها صادر کنیم و گسترش دهیم، بزرگداشت سالگرد پیروزی انقلاب و شرکت در راهپیمایی 22 بهمن سبب حفظ انقلاب اسلامی و استحکام پایه‌های آن می شود. /869/202/ب2

ارسال نظرات