۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۸
کد خبر: ۳۱۵۶۶۸
آیت الله مجتهد شبستری:

دستگیری تفنگداران آمریکایی اقتدار ایران را به رخ جهان کشاند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه تبریز گفت: دستگیری تفنگداران آمریکایی قدرت نیروهای مسلح کشور را به رخ جهان کشاند و عظمت و اقتدار ایران اسلامی را برای جهانیان به نمایش گذاشت.
آيت الله شبستري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، آیت الله محسن مجتهد شبستری، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در صبحگاه مشترک نیرو های مسلح استان، اظهار داشت: نیروی هوایی کشور در زمانی که حکومت پهلوی هنوز یه زیر کشیده نشده بود در مدرسه علوی با امام خمینی(ره) بیت کردند.

 


وی این اقدام نیروی هوایی را یک حماسه بزرگ و ماندگار دانست و ابراز داشت: نیروهای مسلح دیگر به دنبال این اقدام نیروی هوایی ارتش به انقلاب پیوستند و انقلاب اسلامی ایران در کمتر از چند روز به پیروزی رسید و حکومت پهلوی به زیر کشده شد.

 


امام جمعه تبریز دهه فجر را در حقیقت ایام الله و سرنوشت ساز برای کشور و ملت ایران عنوان و تصریح کرد: نیرو های مسلح افزون بر انقلاب حضوری بی نظیر در دفاع مقدس داشتند و در هشت سال مقابله جانانه در برابر صدام و قدرت های بزرگ افتخار آفریدند.

 


وی با اشاره به خدمات نیروهای هوایی ارتش، خاطرنشان کرد: نیروی هوایی در اوایل دفاع مقدس حماسه آفرینی کرد و در عرض چند هفته نیروهای مسلح عراق را به زانو در آورد و در عملیات بیت المقدس و فتح المبین افتخار آفرینی بزرگ کرد.

 


عضو خبرگان رهبری با اشاره به حراست از نفت کش های جزیره خارک از سوی نیرو های هوایی در خلیج فارس و جنبه حیاتی آن برای کشور، تأکید کرد: اگر صادرات نفت کشور دچار خلل و مشکل می شد مشخص نبود نتیجه جنگ برای کشور چه بود.

 


وی ادامه داد: رژیم پهلوی و ارباب آن آمریکا باور نداشت که نیروی هوایی که سوگلی حکومت ایران بود با امام راحل بیت کند و به رژیم منحوس پهلوی پشت کند و همچنین تصور نمی کردند نیروهای مسلح ایران در برابر هجوم عراق مقابله کنند.

 


رییس شورای عالی مجمع جهانی اهل بیت(ع) با اشاره سی و هفتمین جنش انقلاب اسلامی ایران، خاطرنشان کرد: امروز ایران اسلامی در دنیا سربلند از نظر نیروی انسانی انقلابی و معتقد و از نظر تجهیزات نظامی و ابزارآلات پیشرفته نظامی و خاص در دنیا است.

 


وی با بیان این‌که استکبار تحمل مشاهده پیشرفت های ایران اسلامی را ندارد و همیشه تلاش دارد به انقلاب اسلامی ضربه بزند، افزود: از این رو استکبار جهانی هر روز بهانه و گزافه گویی می کنند، دشمنان کور خوانده اند که انقلاب را به بن بست برسانند.

 


آیت الله شبستری با بیان این‌که نیروهای نظامی کشور منسجم و گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب هستند، ابراز داشت: در زمان بنی صدر خائن مدتی محدود میان نیروهای مسلح فاصله افتاد، اما امروز نیروهای مسلح در دفاع از انقلاب تحت فرمان رهبری با یکدیگر متحد هستند.

 


وی با اشاره به افتخار آفرینی نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دستگیری تفنگداران آمریکایی، ابراز داشت: این اتفاق الهی قدرت نیروهای مسلح کشور را به رخ جهان کشاند و عظمت و اقتدار ایران اسلامی را برای جهانیان به نمایش گذاشت./854/202/ب1

ارسال نظرات