۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۱
کد خبر: ۳۱۵۴۸۸
نماینده ولی فقیه در لرستان:

نیروهای مسلح با تأسی از قرآن، حافظ ارزش های اسلامی هستند

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در لرستان پرورش نیروهای مسلح ایران اسلامی را از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی دانست و گفت: امروز نیروهای مسلح ما با تأسی از قرآن در حفظ ارزش های ایران اسلامی تلاش می کنند.
حجت الاسلامسيد احمد  ميرعمادي-امام جمعه خرم آباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، صبح امروز در جمع فرماندهان نیروهای مسلح لرستان، گفت: پیروزی انقلاب اسلامی برای ما دستاوردهای فراوانی به همراه داشت.

 

وی با بیان این که پرورش نیروهای مسلح از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی است، افزود: انقلاب اسلامی با پیروزی خود به پرورش نیروهای مسلح مؤمن و انقلابی پرداخت.

 

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با اشاره به جایگاه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی، عنوان داشت: امروز نیروهای مسلح ما با برخورداری از دانش فنی بومی، در جهت خودباوری به پیشرفت های دفاعی دست پیدا کرده اند.

 

وی در ادامه با اشاره به اعتقاد قوی نیروهای مسلح ایران اسلامی به اسلام و قرآن، اظهار داشت: نیروهای مسلح با تکیه بر ایمان قوی و تجارب خویش از مرزهای خاکی و آبی کشور دفاع می کنند.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان در ادامه تصریح کرد: امروز جوانان مؤمن و انقلابی با استفاده از تجارب فرماندهان نظامی خود در راستای دفاع از کشور و آرمان های کشور در تلاش هستند.

 

وی با بیان این که نیروهای مسلح جمهوری اسلامی در حفظ قرآن و دفاع از ارزش های دینی و قرآنی از هیچ کوششی دریغ نکرده اند، خاطرنشان کرد: امروز حفظ قرآن از برنامه های اصلی در نیروهای مسلح است.

 

عزت و اقتدار کشور مرهون تلاش نیروهای مسلح است

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی عزت و اقتدار کشور را مرهون تلاش جوانان انقلابی در نیروهای مسلح خواند و تصریح کرد: امروز نیروهای مسلح در حفظ و حراست از دستاوردهای انقلاب، وظیفه خطیری بر دوش دارند.

 

وی در ادامه با بیان این که نیروهای مسلح در کشور از تجربه دفاع مقدس برخوردار هستند، اظهار داشت: دوران دفاع مقدس یک درس و تجربه پایان ناپذیر است.

 

امام جمعه خرم آباد عنوان داشت: دوران دفاع مقدس در عرصه های گوناگون برای ما سراسر درس است و می تواند در دانشگاه های دنیا تدریس شود./9459/202/ب1

ارسال نظرات