۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۱
کد خبر: ۳۱۵۴۲۵
با محوریت آداب «ازدواج و پیش از ازدواج»؛

دوره آموزشی مهارت‌های زندگی در جامعة‌الزهرا برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ دوره آموزشی مهارت‌های زندگی با محوریت آداب ازدواج و پیش از ازدواج با عنوان «خاتون» در جامعة الزهرا(س) برگزار می‌شود.
ازدواج

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، دوره آموزشی مهارت های زندگی با محوریت آداب ازدواج و پیش از ازدواج با عنوان «خاتون» در جامعة الزهرا(س) ویژه طلاب خواهر مجرد برگراز می شود.

 

مربیگری این دوره را حجت الاسلام محسن عباسی ولدی، کارشناس رادیو معارف و استاد حوزه های علمیه قم بر عهده داشته و در این دوره بانوان مجرد طلبه با مهارت‌ها و آموزش‌های لازم برای تشکیل یک زندگی سالم آشنا خواهند شد.

 

این دوره در هفت جلسه و روزهای چهارشنبه با حضور طلاب خواهر برگزار شده و هویت شناسی دختران(روانشناسی زن و مرد)، اهمیت، ضرورت و اهداف تشکیل خانواده، ملاک های انتخاب همسر، سوالات مشترک دختر و پسر در جلسه خواستگاری، وظایف دوران نامزدی، مزاج شناسی و تأثیر آن در روند ازدواج از سرفصل های این دوره است.

 

شایان ذکر است، علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت نام به دفتر انجمن علمی و فرهنگی مراجعه کنند و همچنین دوره های طب اسلامی هم از سوی دفتر برای خواهران طلبه در حال برگزاری است و استاد این دوره ها خانم دکتر شریف، عضو پژوهشگاه طب اسلامی است./968/604/ب2

ارسال نظرات